نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۸

پشتیبانی بازی Dreams ادامه خواهد یافت

استودیو مدیا مولکول تایید کرد با اینکه بخشی از نیروهای خود را تعدیل کرده است اما پشتیبانی آنلاین بازی Dreams را تعطیل نمی‌کند.

استودیو مدیا مولکول، توسعه‌دهنده بازی Dreams تایید کرد اعضای تیم Curation خود را به‌عنوان بخشی‌از سازماندهی قبلا اعلام شده اخراج می‌کند. مدیا مولکول در بیانیه خود گفت: «متأسفانه در بهار ۲۰۲۴ با تیم Curation به‌عنوان آخرین توسعه‌دهندگانی که تحت تاثیر برنامه سازماندهی جدید قرار می‌گیرند خداحافظی می‌کنیم.»

سازنده Dreams در سپتامبر سال گذشته اعلام کرد بخش بزرگی از تمرکز خود روی پشتیبانی زنده از بازی را حذف می‌کند تا بتواند روی ساخت پروژه آینده تمرکز کند. این استودیو در ادامه توضیح داد در ماه آوریل ۲۰۲۴ پلی‌فهرست DreamSurfing و کارگاه خلاقیت DreamShaping را تعطیل می‌کند. بااین‌وجود مدیا مولکول به طرفداران اطمینان داده است درحال‌حاضر برنامه‌ای برای آفلاین کردن کامل بازی Dreams ندارد.

مدیا مولکول دراین‌باره افزود: «در‌حالی‌که پیش‌بینی آینده برای هرکسی غیرممکن است، امروز می‌خواهیم به شما اطمینان دهیم درحال‌حاضر هیچ برنامه‌ای برای آفلاین کردن بازی Dreams وجود ندارد؛ چراکه این اقدام دسترسی به هزاران پروژه خلاقانه و شگفت‌انگیز را که توسط همه سازندگان افسانه‌ای ما خلق شده‌اند، محدود می‌کند.»

بازی Dreams در فوریه ۲۰۲۰ روی پلی استیشن 4 منتشر شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده