نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۳

بازی World of Warcraft میزبان حالت بتل‌ رویال می‌شود

شرکت بلیزارد تریلر زمان عرضه حالت بتل رویال بازی World of Warcraft را پخش کرد.

بازیکن‌های World of Warcraft به‌زودی می‌توانند از تجربه یک حالت بتل‌رویال جدید و هیجان‌انگیز لذت ببرند. طبق اعلام بلیزارد، Plunderstorm نام حالت جدید و PvP جدید بازی است که بازیکنان می‌توانند حالتی مشابه سبک بتل‌ رویال را تجربه کنند. در این حالت ۶۰ بازیکن در منطقه Arathi Highlands فرود می‌آیند و آخرین نفری که زنده بماند برنده رقابت خواهد بود.

بازیکن‌ها در جریان این رقابت می‌توانند با لوت کردن صندوق‌ها، کشتن دشمنان یا بازیکن‌های دیگر به انواع مهارت و جادوی جدید دسترسی پیدا کنند و سطح شخصیت خود را ارتقا دهند. بلیزارد تایید کرده است تجربه حالت Plunderstorm نیازی به خرید آخرین بسته الحاقی World of Warcraft ندارد و هر بازیکنی که اشتراک فعال بازی را دارد می‌تواند از منوی بازی به جمع بازیکن‌های Plunderstorm اضافه شود.

حالت Plunderstorm به بازیکن‌ها امکان می‌دهد با پیروزی در رقابت‌ها برای قهرمان‌های بسته الحاقی Dragonflight و سایر کاراکترهای World of Warcraft Classic آیتم‌هایی ازجمله لقب، حیوانات دست‌آموز و موجودات سواری به دست آورند. شما می‌توانید تریلر عرضه حالت Plunderstorm را در زیر مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده