نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۴

قهرمان‌های اورواچ 2 دوباره رایگان خواهند شد

فصل دهم اورواچ 2 قرار است بار دیگر قهرمانان بازی را به‌صورت رایگان در اختیار بازیکن‌ها قرار دهد.

در میان پخش شدن گزارش‌هایی که نشان می‌دهند احتمالا بخش داستانی و PvE بازی اورواچ 2 دیگر مأموریت جدیدی دریافت نخواهد کرد، آرون کلر، کارگردان بازی اخبار خوبی را در جدیدترین ویدیوی «به‌روزرسانی توسعه‌دهنده» با طرفداران به اشتراک گذاشته است. او ابتدا تایید کرد Venture به‌عنوان جدیدترین هیروی کلاس دمیج در فصل دهم عرضه خواهد شد. بازیکن‌ها می‌توانند در نقش این هیرو مسیرهای زیرزمینی ایجاد کنند.

بااین‌حال خبر خوش برای طرفداران اورواچ این است که دیگر نیازی به تلاش زیاد جهت کامل کردن بتل‌پس یا خرید نسخه پریمیوم برای باز کردن قفل هیروها ندارند. درواقع بازیکن‌های اورواچ 2 می‌توانند مشابه نسخه اول، Venture و سایر قهرمان‌های آینده را به‌صورت رایگان دریافت کنند. همچنین آن دسته از بازیکن‌ها که از زمان انتشار Overwatch 2 مشغول تجربه بازی بوده‌اند می‌توانند قهرمان‌های اضافه شده قبلی ازجمله Mauga ،Illari ،Lifeweaver ،Kiriko و دیگران را به‌صورت رایگان در فصل دهم کنترل کنند.

نکته مهم این است که بازیکن‌های تازه‌وارد باید رقابت‌های مختلفی را تجربه کنند تا به‌مرور بتوانند قفل هیروهای اصلی را باز کنند. هنگامی که قفل تمام هیروهای اصلی باز شود، بازی سایر قهرمان‌ها را که در بازی دوم اضافه شده‌اند در دسترس قرار می‌دهد. شرکت بلیزارد فصل دهم بازی اورواچ 2 را در ماه آوریل شروع خواهد کرد اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده