نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰

سازنده کالیستو پروتکل بازی روگ‌لایک جدیدی معرفی کرد

استودیو Striking Distance از بازی اکشن روگ‌لایک جدیدی رونمایی کرد که توسط تیمی کوچک در حال توسعه است.

استودیو استرایکینگ دیستنس، سازنده بازی ترسناک علمی-تخیلی The Callisto Protocol، از جدیدترین پروژه خود با نام Project Birdseye رونمایی کرد. این بازی در Black Iron Prison جریان دارد، همان محیطی که در بازی اصلی شاهدش بودیم، اما  این‌بار با یک تجربه‌ی اکشن روگ‌لایک طرف خواهیم بود. نخستین تریلر گیم‌پلی بازی را می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پروژه Birdseye که هنوز نام نهایی آن مشخص نیست، با بهره‌گیری از سبک بصری شبیه به کمیک‌ها و دوربین از بالا به پایین مانند بازی‌های چون Hades توسعه می‌یابد. این بازی به‌عنوان یک پروژه‌ از روی علاقه شخصی توسط گروه کوچکی از توسعه‌دهنده‌های استودیو کارش را آغاز کرد که شیفته‌ی آثار روگ‌لایکی با قابلیت «تهیه و تجربه آسان درعین جذابیت تسلط بر بازی» بودند. 

بازی Project Birdseye دنباله بازی The Callisto Protocol نیست، بلکه بیشتر شبیه یک پروژه فرعی است که استرایکینگ دیستنس در حین گسترش دنیای بازی روی آن کار می‌کرد. این پروژه، توسعه بازی AAA بعدی استودیو را تحت تأثیر قرار نخواهد داد؛ پروژه‌ای که آگهی‌های شغلی به توسعه آن با موتور آنریل انجین ۵ اشاره داشتند. توسعه‌دهنده‌ها با معرفی اولیه بازی می‌خواهند بدانند که آیا این بازی مورد استقبال گیمرها قرار می‌گیرد یا خیر.

هنوز تاریخ انتشار و پلتفرم‌های بازی Project Birdseye مشخص نیست. درحال‌حاضر بازی The Callisto Protocol ازطریق پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده