نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۶

مجموعه Star Wars Battlefront Classic درگیر مشکلات زمان عرضه است

تیم Aspyr به مشکلات زمان عرضه کالکشن Star Wars Battlefront Classic واکنش نشان داده است.

کالکشن Star Wars Battlefront Classic در روز پنجشنبه عرضه شد و ازهمان‌زمان خریداران نسبت‌به مشکلات عرضه بازی انتقاداتی داشتند. در‌حال‌حاضر بازیکن‌های این کالکشن اعتراض‌های خود در رددیت و توییتر را به ثبت رسانده‌اند و میانگین رضایت مثبت بازیکن‌های استیم عدد ۱۹درصد را نشان می‌دهد.

به‌گفته بازیکن‌ها، کالکشن Star Wars Battlefront Classic در زمان عرضه تنها سه سرور اختصاصی کامپیوتر را برای برخی حالت‌ها ارائه می‌داد. در نتیجه از میان ۲۰ هزار بازیکن در زمان عرضه فقط ۱۹۲ نفر می‌توانستند به برخی حالت‌ها دسترسی پیدا کنند. درحالی‌که تیم سازنده سرورهای بیشتری را تا چند ساعت پس از عرضه اضافه کرد اما بایکن‌ها همچنان از مشکلات متعدد دیگر ازجمله باگ‌ها، تاخیر و توقف اجرای بازی و موارد دیگر به‌مانند عدم آسیب‌رسانی‌ سلاح‌ها گلایه‌مند هستند.

گیم‌پلی چندنفره بازی Star Wars Battlefront Classic

حال استودیو Aspyr با انتشار یک بیانیه در صفحه رسمی پشتیبانی کالکشن، مشکلات زمان عرضه را تایید کرد و به بازیکن‌ها قول داد تلاش‌ها برای رفع مشکلات را ادامه دهد. در بیانیه استودیو سازنده آمده است: «ما می‌خواهیم از جامعه مخاطبین جنگ ستارگان برای حمایت و ارائه بازخوردهای فوق‌العاده در زمان عرضه کالکشن Star Wars Battlefront Classic تشکر کنیم.

ما در زمان عرضه خطاهای مهمی در بخش زیرساخت شبکه‌ای داشتیم که نتیجه آن به‌صورت پینگ بسیاربالا، خطا در مچ‌میکینگ، خرابی و عدم دسترسی به سرورها نمایان شد. ما از زمان عرضه برای رسیدگی به این مسائل و افزایش پایداری سرورها تلاش کرده‌ایم و تا زمانی که زیرساخت‌های شبکه‌ای را به ثبات برسانیم و از قطعی‌های بیشتر جلوگیری کنیم، به تلاش خود ادامه خواهیم داد.»

مجموعه Star Wars Battlefront Classic شامل تجربه‌ای کامل از بازی اورجینال Star Wars Battlefront سال ۲۰۰۴ و دنباله آن در سال ۲۰۰۵ است. هردو بازی به‌صورت مجزا شامل کمپین‌های تک‌نفره و رقابت‌های چندنفره هستند و زمانی که سرورها به حد کیفی مطلوبی برسند، نبردهای عظیم آنلاین با مشارکت حداکثر ۶۴ بازیکن همزمان در دسترس قرار خواهند گرفت.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده