// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰

نسخه کامپیوتر Black Myth: Wukong از فناوری DLSS 3.5 پشتیبانی می‌کند

استودیو Game Science اعلام کرد که نسخه کامپیوتر Black Myth: Wukong از فناوری Path Tracing و DLSS 3.5 پشتیبانی خواهد کرد.

بازی Black Myth: Wukong که توسط استودیو Game Science در حال توسعه است، از زمان معرفی در سال ۲۰۲۰ تاکنون به دلیل داشتن گرافیک خیره‌کننده توجه بسیاری از بازیکن‌ها را به خود جلب کرده است. این استودیو با هر نمایش جدید بلک میث پا را فراتر از مرزهای فنی پیشین می‌گذارد. نسخه کامپیوتر بازی به گیمرها اجازه می‌دهد تا این اثر را به بهترین شکل ممکن تجربه کنند.

شرکت انویدیا اعلام کرد که این بازی نقش‌آفرینی روی کامپیوتر از قابلیت‌های DLSS 3.5 با Ray Reconstruction و Path Tracing یا رهگیری کامل پرتو پشتیبانی می‌کند. این شرکت مدعی شد که جلوه‌های محیطی مانند نورپردازی و انعکاس آب، سایه‌های پرتویابی‌شده و بسیاری دیگر کیفیت بصری Black Myth: Wukong را بهبود می‌بخشد.

انویدیا در بیانیه‌ای اظهار داشت: «فعال‌سازی قابلیت رهگیری کامل پرتو در بازی Black Myth: Wukong موجب بهبود جلوه‌های بصری پیرامون و جزئیات می‌شود. انعکاس روی آب تمام جزئیات محیط اطراف آن را منعکس می‌کند. شکست نور در امواج آب با پردازش دقیق انعکاس به‌ واقع‌گرایی می‌افزاید. ویژگی Global Illumination کاملا پرتویابی‌شده با تاریک‌تر کردن محیط‌های بدون نور و روشن‌تر کردن جهان بازی به‌وسیله نورهای بازتابی تضمین می‌کند که نورپردازی در داخل یا خارج ساختمان به‌صورت پیکسل پرفکت باشد. درکنار سیستم نورپردازی یادشده، سایه‌‌های تمام اجسام از کوچک‌ترین برگ‌‌ها، سنگ‌ریزه‌ها و سازه‌هایی با هندسه خاص گرفته تا شخصیت اصلی و باس‌های غول‌آسا به‌طور کامل در بازی پیاده‌سازی می‌شوند.»

بازی Black Myth: Wukong در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ (۲۰ اوت ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده