نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۵

نسخه کامپیوتر Diablo 4 و Star Wars Outlaws به ری-تریسینگ مجهز می‌شوند

شرکت انویدیا به‌صورت رسمی اعلام کرد که دو بازی Diablo 4 و Star Wars Outlaws روی پلتفرم پی‌سی از ویژگی ری-تریسینگ پشتیبانی خواهند کرد.

اگر از طرفداران بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی و به‌خصوص سری قدیمی و محبوب دیابلو باشید، احتمالا اطلاع دارید که اوایل سال جاری بود که دو شرکت انویدیا و بلیزازد اینترتینمنت اعلام کردند که از ماه مارس بازی Diablo 4 از قابلیت ری-تریسینگ پشتیانی خواهد کرد.

حال در همین رابطه و در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی انویدیا به‌صورت رسمی اعلام کرد که در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۳ (۲۶ مارس ۲۰۲۴) قابلیت رهگیری پرتو به نسخه پی‌سی بازی Diablo 4 اضافه خواهد شد. پشتیبانی بازی از این فناوری جلوه‌های بصری اثر ازجمله بازتاب نور روی سلاح، آب و پنجره را بهبود می‌بخشد و درنتیجه تجربه به‌مراتب دلچسب‌تری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. البته تاکنون مشخص نشده است که آیا پشتبانی دیابلو ۴ از ویژگی ری-تریسینگ تنها محدود به پلتفرم پی‌سی خواهد بود یا خیر.

درکنار ساخته استودیوی بلیزارد، انویدیا برنامه‌های ویژه‌ای برای طرفداران بی‌شمار سری بازی‌های جنگ ستارگان در نظر گرفته است؛ زیرا به‌صورت رسمی اعلام شد که بازی Star Wars Outlaws قرار است از فناوری‌های DLSS 3، ری-تریسینگ و Nvidia Reflex روی پی‌سی بهره‌مند شود. پشتیبانی از این ویژگی‌ها نه‌تنها تجربه بصری بهتری را دربر خواهد داشت، بلکه رزولوشن و نرخ فریم را افزایش و تأخیر در بازی را کاهش می‌دهد. در ادامه شما را به تماشای تریلر کوتاه و تازه Star Wars Outlaws دعوت می‌کنیم تا بیشتر با تاثیرات ویژگی‌های یادشده در بازی آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

توبیاس کارلسون، مدیر فنی بازی Star Wars Outlaws، ضمن اعلام این خبر تاکید کرد:  «DLLS 3 به ما این امکان را داد تا دیدگاه خود را به بازی وارد کنیم و پشتیبانی از ری-تریسینگ به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا در داستان و ماجراجویی بازی غرق شوند.»


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده