نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

تاریخ عرضه بازی V Rising اعلام شد

استودیو Stunlock با پخش تریلر جدیدی از زمان خروج بازی V Rising از حالت Early Access پرده برداشت.

تقریبا دو سال از انتشار V Rising به‌شکل Early Access می‌گذرد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Stunlock با پخش تریلر جدیدی از زمان عرضه نسخه کامل این بازی رونمایی کرده است. کاربران کامپیوتر می‌توانند در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۸ مه ۲۰۲۴) منتظر خروج این بازی بقامحور از فاز دسترسی زودهنگام باشند؛ درحالی‌که نسخه کامل بازی در اواخر سال ۲۰۲۴ دردسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار خواهد گرفت.

در بازی V Rising کنترل یک خون‌آشام را در دست می‌گیرید که پس از قرن‌ها بیدار شده است. دنیای بازی مملو از انسان‌ها و موجودات دیگر است؛ بنابراین بازیکن‌ها باید به جست‌وجوی سرپناه و گسترش وحشت بپردازند. گیمرها می‌توانند از انواع سلاح‌ها و توانایی خون‌آشام‌ها استفاده کنند، چندین باس را به مبارزه بطلبند و هر نوع سازه‌ای را بسازند. این بازی اکشن نقش‌آفرینی امکان به‌کارگیری روش‌های مختلف برای مبارزه با دشمنان را فراهم می‌کند.

با اینکه بازیکن‌ها می‌توانند به‌شکل تک‌نفره به تجربه V Rising بپردازند، این بازی از کو-آپ نیز پشتیبانی می‌کند. گیمرها می‌توانند در دنیایی بازی کنید که چندین خون‌آشام با یکدیگر رقابت می‌کنند و به قلعه‌های مختلف یورش می‌برند. این بازی تا ماه اوت ۲۰۲۲ موفق به فروش ۲.۳ میلیون نسخه شد و در طول دوره Early Access محتوای جدیدی دریافت کرد. طرفدارها باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از نسخه ۱.۰ بازی در آینده نه‌چندان دور باشند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده