// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

بازی شاهزاده ایرانی محتوای هیجان‌انگیزی دریافت می‌کند

شرکت یوبیسافت از برنامه زمانی انتشار محتوای آتی بازی Prince of Persia: The Lost Crown شامل یک بسته الحاقی داستانی رونمایی کرد.

پس از تایید عرضه محتوای رایگان و حالت‌های جدید برای بازی Prince of Persia: The Lost Crown، اکنون شرکت یوبیسافت از سه به‌روزرسانی و یک بسته الحاقی داستانی برای این بازی رونمایی کرده است. اولین آپدیت با نام Warrior’s Path در تاریخ ۱ فروردین (۲۰ مارس) عرضه خواهد شد و شامل حالت‌های اسپیدران و Permadeath است. لباس‌های جدیدی هم برای سارگون، شخصیت اصلی این اثر دردسترس قرار خواهند گرفت.

در آپدیت بهار ۲۰۲۴ با نام Boss Attack، حالت Boss Rush و لباس‌های جدید سارگون منتشر خواهند شد. در تابستان سال جاری هم به‌روزرسانی Divine Trials منتشر می‌شود که شامل چالش‌های مبارزات، پرش از سکو و پازل جدید است. علاوه‌براین شاهد اضافه‌شدن طلسم‌ها و لباس‌های جدیدی هم هستیم. درنهایت یک بسته الحاقی داستانی پولی هم در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد که جزئیات تکمیلی آن در آینده اعلام می‌شود.

نقشه راه محتوای پس از عرضه بازی Prince of Persia: The Lost Crown

بازی Prince of Persia: The Lost Crown هم‌اکنون در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است. با وجود تحسین منتقدان، این بازی مترویدوانیا تا تاریخ ۱۰ بهمن (۳۰ ژانویه) تنها ۳۰۰ هزار بازیکن جذب کرده بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده