نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

تریلر زمان عرضه بسته الحاقی Scions of Ithelia بازی The Elder Scrolls Online

شرکت بتسدا تریلر زمان عرضه بسته الحاقی Scions of Ithelia بازی The Elder Scrolls Online را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بتسدا تریلر زمان عرضه بسته الحاقی Scions of Ithelia بازی The Elder Scrolls Online را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این بسته الحاقی درکنار به‌روزرسانی شماره ۴۱ دردسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت و در تاریخ ۷ فروردین (۲۶ مارس) به کنسول‌ها راه می‌یابد. گیمرها اکنون می‌توانند وارد دو سیاه‌چاله تازه شوند و خود را برای ماجراجویی‌هایی جدیدی آماده کنند که با فصل Gold Road آغاز می‌شوند.

دانلود ویدیو از آپارات

بسته الحاقی Scions of Ithelia دارای دو سیاه‌چاله PvE کاملا تازه با نام Oathsworn Pit و Bedlam Veil است. بازیکن‌ها با شرکت در این دو ماجراجویی مخاطره‌آمیز جوایز منحصربه‌فردی نظیر آیتم‌های کلکسیونی، دستاوردها و مجموعه آیتم‌های جدیدی را به‌دست می‌آورند و نیروهای شیطانی دخیل در فصل Gold Road را کشف می‌کنند. این فصل در تاریخ ۱۴ خرداد (۳ ژوئن) برای کامپیوتر و در تاریخ ۲۹ خرداد (۱۸ ژوئن) برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

به‌روزرسانی شماره ۴۱ الدر اسکرولز آنلاین اصلاحات، محتوای اضافی و بهبودهایی را برای بازی پایه به‌همراه می‌آورد. گیمرها پس از این آپدیت می‌توانند از ادوات محاصره قابل انباشت تازه استفاده کنند تا تعداد اقلام موجود در فهرست آیتم‌ها را کاهش دهند و بتوانند ۲۰ سلاح محاصره مشابه را روی هم قرار دهند. این به‌روزرسانی حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه نسخه کامپیوتر را متعادل می‌سازد تا این بازی عملکرد بهینه‌تری در سیستم‌های ضعیف‌تر داشته باشد.

بازیکن‌ها با عضویت در سرویس اشتراکی ESO Plus می‌توانند به بسته الحاقی Scions of Ithelia دسترسی پیدا کنند؛ درحالی‌که خرید این بسته با قیمت ۱۵۰۰ کراون ازطریق Crown Store نیز امکان‌پذیر است. باندل Scions of Ithelia Collector نیز با قیمت چهار هزار کراون به فروش می‌رسد و شامل بسته الحاقی Scions of Ithelia، مرکب Ashbone Sabre Cat، حیوان خانگی Ashbone Echalette و پنج Crown Experience Scrolls می‌شود.

توجه داشته باشید که همه اعضای ESO Plus می‌توانند باندل Scions of Ithelia Collector را در مدت دو هفته پس از عرضه در پلتفرم‌های مختلف به رایگان دریافت کنند. براین‌اساس کاربران کامپیوتر از تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ (۱۱ مارس ۲۰۲۴) و کاربران ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 از ۷ فروردین ۱۴۰۳ (۲۶ مارس ۲۰۲۴) دو هفته برای دریافت رایگان این باندل فرصت خواهند داشت.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده