نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۵

محتوایی با طرح پورشه به اورواچ ۲ اضافه می‌شود

شرکت بلیزارد با همکاری پورشه پوسته‌ها و آیتم‌های تزئینی جدیدی را در فصل ۱۰ بازی Overwatch 2 دردسترس گیمرها قرار می‌دهد.

شرکت بلیزارد از همکاری با شرکت خودروسازی پورشه خبر داد تا در فصل ۱۰ بازی Overwatch 2 پوسته افسانه‌ای جدیدی با الهام از خودرو برقی ماکان را برای کاراکتر D.Va دردسترس گیمرها قرار دهد. به‌موجب این همکاری چندین لوازم تزئیتی تازه و دو پوسته Legendary به اورواچ ۲ راه می‌یابند که تاکنون تنها از پوسته D.Va رونمایی شده است.

شرکت Blizzard Entertainment درباره همکاری با پورشه گفت: «نه‌تنها D.Va کاراکتر بسیار جذابی است، بلکه به‌واسطه طراحی حرفه‌ای و کاملا قابل تشخیص ربات جنگی خود قهرمان ایده‌آلی برای شروع این همکاری به‌نظر می‌رسید. علاقه این کاراکتر به مکانیک و بهبود مدام Tokki (ربات جنگی این کاراکتر) بی‌درنگ یادآور توجه به جزئیات و دقت پورشه است. می‌دانیم که شما نیز درست مثل ما عاشق پوسته جدید این کاراکتر خواهید شد.»

خودرو برقی خودرو پورشه ماکان

پشت ربات جنگی D.Va از سبک منحصربه‌فرد طراحی خودرو برقی پورشه ماکان جدید الهام گرفته است. طرفدارها درکنار آیتم‌های درون بازی Overwatch 2 می‌توانند از تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ (۱۲ مارس ۲۰۲۴) برای دیدن مجسمه ۷ فوتی پوسته پورشه D.Va به تالار برازوس بروند که توسط استودیو Onyx Forge ساخته شده است. بلیزارد می‌گوید که گیمرها احتمالا در اواخر سال جاری شاهد کاراکتر D.Va در رویدادهای گیمینگ بیشتری خواهند بود.

پوسته پورشه کاراکتر D.Va  درکنار خودرو برقی ماکان

شرکت Blizzard اعلام کرد که پوسته دوم، لوازم تزئینی اضافی و جزئیات بیشتری از این رویداد با شروع فصل ۱۰ بازی Overwatch در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند. این فصل در ماه آوریل ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.


منبع Blizzard
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده