نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۹

سه بازی کلاسیک ماریو به سرویس نینتندو آنلاین می‌آیند

شرکت نینتندو سه بازی Mario از پلتفرم گیم بوی را به سرویس نینتندو آنلاین اضافه خواهد کرد.

طرفداران سری ماریو می‌توانند در هفته جاری سه بازی دیگر از پلتفرم گیم بوی را با اشتراک سوییچ آنلاین تجربه کنند. نینتندو در اعلامیه جدید خود تایید کرد از سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ (۱۲ مارس ۲۰۲۴) سه بازی Dr Mario از گیم بوی به‌همراه Mario Golf و Mario Tennis از گیم بوی کالر به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه می‌شوند.

بازیکن‌ها در Dr Mario باید به ماریو کمک کنند تا همه ویروس‌های موجود در هر مرحله را با انداختن قرص‌های رنگی از بین ببرد و درنهایت با یکسان کردن رنگ‌ها، مرحله را کامل کند. ازآن‌طرف بازی Mario Golf اولین تجربه گلف با شخصیت‌های سری را ارائه کرد و توسط استودیو Camelot Software Planning ساخته شد. این بازی شامل یک حالت داستانی منحصر‌به‌فرد با ویژگی‌های نقش‌آفرینی است که به بازیکن‌ها امکان می‌دهد از بین چهار شخصیت جو، شری، کید یا آزالیا یکی را انتخاب کرده و با آن‌ها در رقابت‌های مختلف شرکت کنند.

دکتر ماریو با قرص رنگی

بازی Mario Tennis محصول سال ۲۰۰۱ است و مشابه بازی Mario Golf بازیکن‌ها را به رقابت‌های هیجان‌انگیز تنیس می‌برد. این بازی به جای تمرکز روی پاورآپ‌ها به گیم‌پلی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و بازیکن‌ها را در حالت داستانی Mario Tour برای ارتقای رتبه به چالش می‌کشد.

نینتندو بازی‌های گیم بوی و گیم بوی کالر را به‌عنوان بخشی از اشتراک استاندارد سرویس سوییچ آنلاین در دسترس مشترکان قرار می‌دهد. هزینه اشتراک سه‌ماهه، ۶ماهه و یک‌ساله این سرویس به ترتیب چهار، هشت و ۲۰ دلار است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده