نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۴

بازی Sea of Thieves به مبارزه با متقلبین می‌پردازد

توسعه‌دهندگان Sea of Thieves با پخش یک ویدیو از محتوای جذاب آینده رونمایی کردند.

استودیو Rare اعلام کرد بازی Sea of Thieves همراه‌با به‌روزرسانی میان‌فصلی هفته آینده یک سیستم ضدتقلب جدید دریافت خواهد کرد. این استودیو با پخش ویدیوی جدید از سری Sea of Thieves News تایید کرد سیستم ضدتقلب ایزی آنتی-چیت از شرکت اپیک گیمز که در بازی‌های چندنفره و آنلاین ازجمله فورتنایت و اپکس لجندز استفاده شده است، در بازی دزدان دریایی به کار گرفته می‌شود.

علاوه‌براین سیستم ضدتقلب، استودیو ریر توضیح داد به‌روزرسانی میان‌فصلی به بازیکن‌های Sea of Thieves اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به خرید اشتراک آنلاین، حالت Safer Seas را تجربه کنند. ازآنجایی‌که Sea of Thieves یک بازی کاملا آنلاین است، بازی کردن آن روی کنسول‌ها نیاز به خرید اشتراک آنلاین دارد. حال استودیو ریر این نیاز را برای تجربه حالت Safer Seas حذف کرده است و بازیکن‌ها می‌توانند بدون نیاز به خرید اشتراک آنلاین از تجربه آن لذت ببرند.

حالت Safer Seas راهی برای بازیکن‌های Sea of Thieves است تا از تجربه چندنفره بازی همراه‌با سایر بازیکن‌ها دور شوند. ازآنجایی‌که اغلب احتمال کمین سایر دزدان دریایی برای حمله به بازیکن‌ها وجود دارد، حالت Safer Seas به افراد اجازه می‌دهد اساسا تمام نقشه را فقط برای ماجراجویی‌های خود داشته باشند و مأموریت‌ها و سایر محتوای ارائه شده برای بازی را به‌صورت تک‌نفره و در ازای پاداشی کمتر پیش ببرند. درنهایت سازنده Sea of Thieves تایید کرده است بازیکن‌های پلی استیشن 5 هم می‌توانند بدون نیاز به اشتراک پلی استیشن پلاس از تجربه حالت Safer Seas لذت ببرند.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده