نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

استودیو سازنده بازی Princess Peach: Showtime لو رفت

به‌نظر می‌رسد که استودیو Good-Feel، سازنده بازی Yoshi’s Woolly World وظیفه توسعه بازی Princess Peach: Showtime را برعهده داشته است.

نینتندو گاهی نام سازنده بازی‌های فرست-پارتی خود را اعلام نمی‌کند؛ به‌خصوص اگر این آثار توسط استودیوهای خارجی ساخته شوند. برای مثال تا زمان عرضه Super Mario RPG نمی‌دانستیم که استودیو ArtePiazza وظیفه توسعه بازی را برعهده داشته است. در اتفاقی مشابه، جزئیاتی از سازنده Princess Peach: Showtime در دست نیست.

اطلاعات حاصل از داده‌کاوی دمو پرنسس پیچ: شوتایم نشان می‌دهند که این بازی توسط استودیو Good-Feel، سازنده بازی‌های Kirby’s Epic Yarn ،Yoshi’s Woolly World و Yoshi’s Crafted World توسعه یافته است.

همان‌طور که کاربری از انجمن Famiboards با نام MondoMega اعلام کرد، نام داخلی بازی Princess Peach: Showtime در فایل‌های نسخه دمو PJ037 است که با نحوه نامگذاری داخلی آثار قبلی استودیو Good-Feel همخوانی دارد. به‌عنوان مثال نام داخلی بازی Yoshi’s Crafted World نیز PJ033 بود. نینتندو هنوز هیچ سخنی از استودیو سازنده این بازی به میان نیاورده است و برای اطلاع از نام توسعه‌دهنده بازی احتمالا باید تا زمان عرضه منتظر بمانیم.

مدتی قبل کاربری با نام Akfamilyhome در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) گزارش داد که بازی !Princess Peach: Showtime با موتور بازی‌سازی آنریل انجین توسعه یافته است. این کاربر تصویری از پشت جلد بازی به اشتراک گذاشت که لوگو موتور Unreal Engine را نشان می‌داد. اگر این ادعا صحت داشته باشد، این بازی به سومین بازی فرست-پارتی شرکت نینتندو تبدیل می‌شود که با استفاده از این موتور بازی‌سازی ساخته شده است.

بازی Princess Peach: Showtime در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) برای نیننتندو سوییچ منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده