نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۱

بازی Helldivers 2 تفنگ و زره جدید دریافت می‌کند

سازنده Helldivers 2 انواع تفنگ و زره جدید را در قالب وارباند Cutting Edge اضافه خواهد کرد.

بازی Helldivers 2 در هفته‌های ابتدایی پس از عرضه وضعیتی آشفته داشت و استودیو Arrowhead Game مجبور شد به‌دلیل استقبال فراتر از انتظار بازیکن‌ها، برنامه‌های خود برای پشتیبانی از بازی را تغییر دهد و بیشتر روی رفع مشکلات سرور تمرکز داشته باشد. حالا به‌نظر می‌رسد تیم سازنده فرصت مناسبی به‌دست آورده تا محتوای بیشتری به بازی Helldivers 2 اضافه کند؛ برای مثال در آخرین به‌روزرسانی شاهد اضافه شدن تهدیدهای سیاره‌ای ازجمله گردبادهای آتشین و بارش شهاب‌سنگ بودیم.

حال تیم سازنده محتوای بیشتری را در قالب وارباند تازه‌ای به بازی Helldivers 2 می‌آورد. طبق توضیحات استودیو Arrowhead Game در بلاگ پلی استیشن، وارباند جدید به‌نام Cutting Edge در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ (۱۴ مارس ۲۰۲۴) عرضه می‌شود و انواع تفنگ، زره، شنل و ایموت جدید را به بازی اضافه می‌کند.

زره و شنل جدید بازی Helldivers 2

وارباند جدید سه مجموعه زره که هرکدام نمایانگر ویژگی‌هایی خاص از نیروی الکتریسیته هستند را در دسترس قرار می‌دهد. درهمین‌حال سه تفنگ جدید اضافه می‌شوند که هرکدام ویژگی الکتریکی منحصر‌به‌فردی دارند. LAS-16 Sickle یک تفنگ لیزری است که برای شلیک در فاصله نزدیک کاربردی بوده و نیاز به ریلود ندارد اما در صورت استفاده مداوم ممکن است داغ شود. تفنگ بعدی SG-8P Punisher Plasma یک شاتگان حرفه‌ای برای پرتاب جرقه‌های الکتریکی به سمت دشمنان است.

درنهایت تفنگ ARC-12 Blitzer یک سلاح دوکاره به حساب می‌آید که می‌تواند نیروی الکتریکی را در فاصله نزدیک شلیک کند و توانایی پرتاب بمب‌های برقی به فاصله دورتر را هم دارد. علاوه‌براین موارد وارباند جدید یک نارنجک گیج‌کننده جدید به‌نام G-23 Stun، تپانچه LAS-7 Dagger و سه شنل تازه به‌همراه کارت و شکلک بازیکن را در دسترس قرار می‌دهد. شما هم‌اکنون می‌توانید بازی Helldivers 2 را روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر تجربه کنید.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده