نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

بازی Valiant Hearts: Coming Home راهی پلتفرم‌های جدیدی شد

بازی Valiant Hearts: Coming Home، دنباله بازی Valiant Hearts: The Great War برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه شد.

بازی Valiant Hearts: The Great War یک اثر ماجراجویی داستان‌محور است که در جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد و توسط استودیوی یوبیسافت مون‌پلیه توسعه پیدا کرده است. این بازی در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. یوبیسافت پس از ۹ سال دنباله‌ای برای این بازی با نام Valiant Hearts: Coming Home ساخت که در اوایل سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم موبایل منتشر شد. بااین‌حال پس از گذشت بیش از یک سال، این اثر به پلتفرم‌های دیگری راه پیدا کرده است.

امروز بازی Valiant Hearts: Coming Home برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شد. داستان این بازی پس از وقایع Valiant Hearts: The Great War اتفاق می‌افتد و مانند آن یک تجربه ماجراجویی داستان‌محور را در جنگ جهانی اول به بازیکن‌ها ارائه می‌دهد. در این دنباله گیمرها داستان‌هایی از جبهه غربی جنگ جهانی اول را تجربه می‌کنند و به بررسی نبرد کاراکترها در دریا و آسمان می‌پردازند.

درحال‌حاضر باندلی برای خرید دردسترس قرار دارد که شامل هر دو نسخه بازی Valiant Hearts می‌شود. شما در ادامه می‌توانید تریلر بازی Valiant Hearts: Coming Home را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده