// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰

نینتندو برنامه ویژه‌ای برای روز ماریو دارد

ظاهرا به‌زودی خبرهایی از دو بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door و Luigi's Mansion 2 HD به اشتراک گذاشته می‌شوند.

به‌نظر می‌رسد که هنوز یک سال از عمر نینتندو سوییچ باقی مانده باشد و می‌دانیم که حداقل چند بازی فرست-پارتی در سال جاری برای این کنسول منتشر خواهند شد. دراین‌بین ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door و Luigi's Mansion 2 HD دو بازی از این فهرست هستند و شاید به‌زودی شاهد انتشار اخباری از آن‌ها باشیم؛ چراکه Pyoro، افشاگر معتبر نینتندو در توئیتر چنین ادعایی را مطرح کرده است.

تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ (۱۰ مارس ۲۰۲۴) روز ماریو است و این افشاگر در چند توئیت نوشت که در آن روز اطلاعاتی از دو بازی یادشده منتشر خواهد شد. او توئیتی با مضمون مشابه را هم لایک کرد.

براین‌اساس گمانه‌زنی می‌شود که به‌زودی شاهد برگزاری یک نینتندو دایرکت جدید خواهیم بود؛ هرچند این احتمال هم وجود دارد که نینتندو تنها برای این دو بازی تریلرهای جدیدی پخش کند و خبری از برگزاری یک رویداد نباشد.

هنوز زمان دقیق انتشار ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door و بازی Luigi's Mansion 2 HD مشخص نشده است. تنها می‌دانیم که پیپر ماریو در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد و بازی لوئیجی هم در تابستان روانه بازار می‌شود. می‌توان امیدوار بود که هفته آینده اطلاعاتی از زمان انتشار این آثار دردسترس قرار بگیرند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده