نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۶

منتظر معرفی بسته الحاقی داستانی بازی Starfield باشید

احتمالا شرکت بتسدا در حال آماده شدن برای رونمایی رسمی از بسته الحاقی Shattered Space برای بازی Starfield است.

زمانی‌که هنوز بازی Starfield به‌بازار عرضه نشده بود، می‌دانستیم که این اثر قرار است یک بسته الحاقی با نام Shattered Space داشته باشد. در اواخر سال ۲۰۲۳ بود که شرکت بتسدا به‌طور رسمی تأیید کرد که این دی‌ال‌سی در سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود و مکان‌ها، لباس و تجهیزات و محتوای داستانی جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

تاکنون هنوز از بسته الحاقی Shattered Space رونمایی نشده است و هیچ اطلاعات دقیقی از آن نداریم، اما به‌نظر می‌رسد که بتسدا در حال آماده شدن برای معرفی این دی‌ال‌سی و انتشار اولین تریلر آن است. اخیرا یکی از کاربران انجمن ردیت مشاهده کرده است که در صفحه SteamDB بازی Starfield موردی به‌عنوان یک برنامه ناشناخته در بخش دی‌ال‌سی آن اضافه شده است، بخشی که پیش از این فقط ارتقا نسخه پریمیوم بازی و دی‌ال‌سی مخصوص پیش‌خرید بازی در آن قرار داشتند.

این تغییر در صفحه SteamDB باعث شده است تا کاربران حدس بزنند قرار است در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی رسمی بسته الحاقی Shattered Space باشیم. به جز اولین بسته الحاقی بازی Starfield، در سال ۲۰۲۴ قرار است شاهد اضافه شدن محتوای دیگری هم به این اثر نقش‌آفرینی علمی-تخیلی شرکت بتسدا باشیم، ویژگی‌های جدید گیم‌پلی، گزینه‌های ساخت سفینه، راه‌های جدید برای سفر کردن و پشتیبانی کامل از ماد تنها جزو بخشی از برنامه‌های بتسدا برای این بازی هستند.

بازی Starfield هم‌اکنون ازطریق پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. براساس آماری که منتشر شده است، این بازی تا پایان ماه دسامبر ۲۰۲۳ بیشتر از ۱۳ میلیون بازیکن داشته است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده