// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Assassin’s Creed Hexe دارای قهرمان مونث خواهد بود

ظاهرا Assassin’s Creed Codename Hexe تاریک‌ترین بازی مجموعه و دارای یک قهرمان مونث خواهد بود.

با اینکه بازی Assassin’s Creed Codename Red نسخه بعدی این مجموعه خواهد بود، درحال‌حاضر اطلاعاتی از نسخه‌های دیگر اساسینز کرید نیز منتشر شده است که سال‌ها بعد عرضه می‌شوند. به‌عنوان مثال بازی Assassin’s Creed Codename Hex که در سال ۲۰۲۲ معرفی شده بود و پس از این بازی منتشر خواهد شد.

تاکنون یوبیسافت تأیید کرده است که Assassin’s Creed Codename Hex در دوره محاکمه جادوگران جریان خواهد داشت و برخلاف نسخه‌های اخیر مجموعه اثری نقش‌آفرینی نیست. با اینکه جزئیات دیگری از این بازی منتشر نشده است، گزارش جدید تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ اطلاعات جدیدی را فاش می‌کند.

ظاهرا Assassin’s Creed Codename Hexe تاریک‌ترین بازی مجموعه خواهد بود که با حال‌وهوای بازی همخوانی دارد. از قرار معلوم این بازی دارای یک شخصیت اصلی مونث با نام السا است؛ هرچند احتمال تعییر نام این کاراکتر وجود دارد. بازی Assassin’s Creed Chronicles: China محصول ۲۰۱۵ تنها نسخه مجموعه با قهرمانی مونث بود؛ هرچند برخی از نسخه‌های اساسینز کرید دارای یک قهرمان مرد و یک قهرمان زن بودند. 

تام هندرسون مدعی شده است که Assassin’s Creed Codename Hexe در سال ۲۰۲۶ و بازی Assassin's Creed Invictus در سال ۲۰۱۵ ازطریق هاب لایو-سرویس Assassin's Creed Infinity منتشر می‌شوند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده