// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹

شاید از بازی Rainbow Six Siege تا ابد پشتیبانی شود

کارگردان بازی Rainbow Six Siege طی مصاحبه‌ای ادعا کرد که این اثر می‌‌تواند تا ابد باقی بماند.

الکساندر کارپازیس، کارگردان بازی Rainbow Six Siege طی مصاحبه‌ای در رویداد جهانی ورزش‌های الکترونیک برزیل به‌طور مفصل از این اثر صحبت کرد و گفت که نسبت به موفقیت ادامه‌‌دار رینبو سیکس سیج بسیار خوش‌بین است؛ شوتر چندنفره‌ای که با گذشت ۹ سال همچنان بخش زیادی از بازار را در دست دارد. رینبو سیکس سیج همزمان با دریافت به‌روزرسانی‌ها و محتواهای جدید، به‌نظر می‌رسد که در طول زمان توجه طرفداران بیشتری را به خود جلب کرده است.

کارپازیس در راستای موفقیت Rainbow Six Siege که به‌طور تقریبی قدیمی‌تر از باقی شوترهای رده‌بالا است اظهار داشت: «من با قطعیت تاکید می‌کنم که ما صاحب یکی از بهترین سیستم‌ها در میان شوترهای PvP هستیم. تیم خارق‌العاده ما دارای بخشی بزرگ است که ماهانه در روند توسعه محتوا‌های جدید به‌طور سریع‌تر، قوی‌تر و در حد ممکن پایدارتر فعالیت می‌کند تا بتواند تجربه بازی را بهبود ببخشد.»

زافیا در بازی Rainbow Six Siege

یوبیسافت در عرضه محتوای مداوم و پشتیبانی از جامعه طرفداران جهانی رینبو سیکس سیج عملکرد درخشانی داشته است. کارپازیش که نزدیک به ۶ سال مسئولیت کارگردانی این بازی را بر عهده دارد در بخشی از مصاحبه خود ادعا کرد که هیچ نیازی به ساخت دنباله سیج نیست؛ چرا که «هرگز شبیه به نسخه اول» نخواهد شد. او در این راستا گفت:

«ایده تغییر سیستم‌ها به یک کالای آماده مصرف نیازهای یک بازی رقابتی و پرطرفدار مانند سیج را برآورده نخواهد کرد. من نام هیچ اثری را نخواهم برد، اما شما بازی‌‌هایی را دیده‌اید که ساخت دنباله‌ آن‌‌ها اشتباه بوده است؛ چرا که سازندگان باید تمامی موارد ساخته شده در نسخه پیشین را دوباره از نو بسازند.»

کارپازیس درنهایت ادعا کرد که بازی Rainbow Six Siege «اثری است که به‌واسطه ابزارها، افراد و مهارت پشت آن تا ابد باقی بماند.» به‌نظر می‌رسد که سازندگان بازی قصد دارند تا سال‌های آینده به پشتیبانی از این بازی ادامه دهند. در به‌روزرسانی آتی این اثر تعداد اپراتورهای بازی به ۷۱ شخصیت می‌رسد و پیش‌تر اعلام شده بود که سازندگان می‌‌خواهند پیش از فرا رسیدن بخش‌های پایانی سیج این تعداد را به ۱۰۰ اپراتور برسانند.


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده