نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۷

بازی Prince of Persia: The Lost Crown محتوای رایگان دریافت می‌کند

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در ماه‌های آینده محتوا و حالت‌های رایگان دریافت می‌کند.

بازی پلتفرمر و اکشن Prince of Persia: The Lost Crown حدود یک ماه قبل عرضه شد و بااینکه توانست بازخوردهای مثبتی از منتقدان دریافت کند اما در زمینه فروش چندان موفق نبود. حال به‌نظر می‌رسد شرکت یوبیسافت تصمیمی برای نادیده گرفتن استقبال بازیکن‌هایی که این اثر را تجربه کرده‌اند ندارد و برای محتوای پس از عرضه بازی تدارک‌هایی دیده است.

یوبیسافت اخیرا پیامی از جانب مونی رادی، کارگردان بازی Prince of Persia: The Lost Crown در یوبیسافت مون‌پلیه در توییتر پخش کرد. این کارگردان پس از تشکر از بازیکن‌ها اعلام کرد تیم سازنده محتوای رایگان پس‌ازعرضه را برنامه‌ریزی کرده است تا ویژگی‌ها و حالت‌های تازه در قالب به‌روزرسانی‌های رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار بگیرند. رادی در ادامه افزود که اولین به‌روزرسانی به‌زودی عرضه خواهد شد. کارگردان بازی Prince of Persia: The Lost Crown خاطرنشان کرد:

«از محبت تمام بازیکن‌ها متشکرم. این تشکر به معنای این است که ما از دیدن شما که به‌اندازه تیم سازنده از تجربه بازی لذت می‌برید، خوشحال هستیم؛ به‌همین‌دلیل من خوشحالم که به شما اطلاع دهم هنوز کار ما با بازی تمام نشده است و با پایان کار آن فاصله داریم. ما برای ماه‌های آینده برنامه‌ریزی هیجان‌انگیزی کرده‌ایم که شامل محتوا و حالت‌های بیشتر در قالب به‌روزرسانی‌های رایگان می‌شوند. حالت‌های جدید برای به چالش کشیدن مهارت، برانگیختن حس کاوش و لذت شما بازیکن‌ها توسعه می‌یابند. ما اولین به‌روزرسانی را به‌زودی منتشر می‌کنیم.»

بازی Prince of Persia: The Lost Crown هم‌اکنون برای بازیکن‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده