نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰

نسخه فیزیکی Hi-Fi Rush و Pentiment عرضه می‌شوند

شرکت Limited Run Games نسخه فیزیکی بازی‌های Hi-Fi Rush و Pentiment را عرضه خواهد کرد.

مایکروسافت اخیرا انتشار بازی‌های Hi-Fi Rush و Pentiment برای پلتفرم‌های رقیب را تأیید کرد. نخستین بازی ماه آینده برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و بازی دوم روز گذشته به پلی استیشن 4، PS5 و نینتندو سوییچ راه یافت. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Limited Run Games از عرضه فیزیکی هر دو بازی خبر داد.

نسخه فیزیکی Pentiment برای همه پلتفرم‌ها عرضه می‌شود؛ بنابراین کاربران ایکس باکس نهایتا می‌توانند به‌سراغ تهیه نسخه فیزیکی بازی بروند. این نسخه با برچسب قیمتی ۳۴.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود. خبر خوب اینکه پیش فروش این بازی آغاز شده است و طرفدارها تا تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۴ مارس ۲۰۲۴) قادر به پیش خرید خواهند بود.

نسخه فیزیکی Hi-Fi Rush نیز برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد؛ هرچند هنوز سخنی از زمان عرضه این نسخه به میان نیامده است. شرکت بتسدا اعلام کرد که کاربران PS5 امکان تهیه نسخه دیجیتال دیلاکس های-فای راش را نیز در زمان عرضه خواهند داشت. این نسخه شامل بازی اصلی، دو لباس و هفت تی‌شرت برای کاراکتر چای، پوسته گیتار با طرح ۸۰۸ و پوسته جایگزین به‌همراه بسته Gears Starter Pack است. بسته یادشده شامل ۲۰ هزار Gears است که بازیکن‌ها می‌توانند آن‌ها را صرف مهارت‌ها و ارتقاهای بازی کنند.  

بازی Hi-Fi Rush در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ (۱۹ مارس ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود؛ درحالی‌که شایعه‌هایی از عرضه این بازی برای نینتندو سوییچ ۲ نیز به گوش می‌رسند، اما این موضوع هنوز رسما اعلام نشده است. بازی Pentiment نیز درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده