// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۱

تعداد قابل توجهی گیمر بازی Palworld را در ماه اول عرضه تجربه کرده‌اند

استودیو Pocketpair طی بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد بازیکن‌های Palworld از مرز ۲۵ میلیون نفر عبور کرد.

براساس آمار منتشر شده از استودیو Pocketpair، بازی Palworld روی استیم نزدیک به ۱۵ میلیون نسخه فروش داشته است. تعداد بازیکن‌های نسخه ایکس باکس پال‌ورلد نزدیک به ۱۰ میلیون نفر می‌شود و به‌طور کل این ارقام در ماه اول عرضه (به‌صورت دسترسی زودهنگام) به ۲۵ میلیون بازیکن می‌رسد. جزئیات جدول فروش بازی روی ایکس باکس به‌طور دقیق مشخص نشده است.

چرا که همزمان با امکان خرید پال‌ولرد در فروشگاه ایکس باکس، این اثر در گیم پس نیز در دسترس قرار دارد و احتمال می‌رود که بخش بزرگی از بازیکنان آن به‌واسطه این سرویس مشغول بازی کردن باشند. استودیو پاکت‌پر علاوه‌بر آمار فروش روی استیم به نقد کاربران این پلتفرم که بازی را در درجه «خیلی مثبت» طبقه‌بندی کرده است نیز اشاره می‌کند. هم‌اکنون پال‌ورلد ۲۶۱ هزار و ۲۶۹ نقد و نظر را از کاربران استیم دریافت کرده که نزدیک به ۹۱ درصد و ۲۴۵ هزار و ۸۴۸ رأی مثبت است.

این استودیو همزمان با بزرگداشت چنین دستاوردی اعلام کرد که «به کار روی برطرف کردن باگ‌ها و جلوگیری از تقلب بیشتر در بازی» ادامه خواهد داد. جدول‌های فروش جدید پاکت‌پر کاهش سرعت جذب بازیکن‌های پال‌ورلد را نشان می‌دهد، اما این موضوع حاد نیست. این بازی تا ۱۲ بهمن (۱ فوریه) روی استیم ۱۲ میلیون نسخه فروش و ۷ میلیون بازیکن روی ایکس باکس داشته است. این آمار در طول سه‌ هفته گذشته تاکنون ۶ میلیون بازیکن که به معنای ۳ میلیون نفر روی هر دو پلتفرم می‌شود، افزایش داشته است.

 پوستر ۲۵ میلیون بازیکنی Palworld

مدیر ارتباطات پال‌ورلد در پاسخ به انتظارات طرفداران برای عرضه محتواهای مداوم این بازی به آن‌ها پیشنهاد داد تا با تجربه آثار دیگر منتظر محتوای بعدی باشند. مدیر ارتباطات استودیو پاکت‌پر که در شبکه مجازی ایکس با نام Bucky شناخته می‌شود، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که کم شدن تعداد بازیکن‌های همزمان این اثر هیچ مشکلی ندارد؛ چراکه پال‌ورلد بازی‌ای نیست که به‌طور مداوم محتوای جدیدی را دریافت کند.

او در عوض به گیمرها پیشنهاد داد که می‌توانند تا عرضه محتوای بعدی پال‌ورلد و بازگشتن به آن آثار دیگری را تجربه کنند. موفقیت بازی Palworld موجب شد تا بسیاری شباهت شخصیت‌ها و طراحی‌ آن‌‌ها به دنیای Pokémon را عملی غیرقانونی بدانند. شرکت پوکمان درکنار شونتارو فوروکاوا، مدیرعامل نینتندو اعلام کردند که در حال بررسی وضعیت بازی پال‌ورلد و تخلف احتمالی آن‌ها هستند.

بازی Palworld هم‌اکنون در حالت دسترسی زودهنگام روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده