نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۱

مایکروسافت عرضه چهار بازی ایکس باکس روی پلتفرم های رقیب را تایید کرد

مایکروسافت به‌صورت رسمی عرضه Sea of Thieves، بازی Grounded، بازی Hi-Fi Rush و Pentiment را برای پلتفرم پلی استیشن و نینتندو تایید کرد.

مایکروسافت هفته گذشته از عرضه ۴ بازی روی پلتفرم‌های بیشتر خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار بازی، این بازی‌ها بالاخره مشخص و معرفی شده‌اند. براساس اطلاعات رسمی منتشر شده، بازی Sea of Thieves، بازی Grounded، بازی Hi-Fi Rush و بازی Pentiment چهار اثری هستند که به‌زودی راه خود را به پلی استیشن و نینتندو باز خواهند کرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی Pentiment قرار است اولین بازی انحصاری ایکس باکس باشد که فردا و در تاریخ سوم اسفندماه برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. در ادامه بازی Hi-Fi Rush دومین بازی مایکروسافت خواهد بود که در تاریخ ۲۹ اسفند برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. البته علاقه‌مندان می‌توانند از همین لحظه بازی را پیش‌خرید کنند.

بازی Grounded سومین بازی این فهرست است که در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ روانه بازار خواهد شد. خبر خوشحال‌کننده برای گیمرها این است که کاربران می‌توانند ازطریق قابلیت کراس‌پلی صرف‌نظر از پلتفرم مقصد با دوستان خود بازی را تجربه کنند.

در پایان نیز بازی Sea of Thieves از ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ دردسترس کاربران کنسول PS5 قرار خواهد گرفت. این بازی نیز همانند Grounded با پشتیبانی از ویژگی کراس‌پلی این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا با دوستان خود روی پلتفرم‌های مختلف بازی را انجام دهید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده