نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۴

تریلر The Outlast Trials مهم‌ترین دشمنان بازی را نشان می‌دهد

فیلیس فاترمن و سارجنت لیلند کویل دو تهدید بزرگی هستند که بازیکنان بازی The Outlast Trials با آن‌ها مواجه خواهند شد.

بازی ترسناک The Outlast Trials از استودیوی Red Barrels که هفته‌ی گذشته فرایند ساخت آن به پایان رسید، از ماه آینده به‌صورت دسترسی زودهنگام در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. حالا تریلر جدیدی از این بازی ازطریق IGN Fan Fest 2024 منتشر شده است که دو شخصیت شرور اصلی بازی به‌نام‌های فیلیس فاترمن و سارجنت لیلند کویل را با اعمال وحشتناک و خشونت بار آن‌ها به نمایش می‌گذارد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در داستان اتفاقات بازی، فیلیس فاترمن که به Mother Gooseberry شهرت دارد یک برنامه‌ی کودک را مجری‌گری می‌کند، اما نشانه‌های تمایلات خشونت‌بار او که از اختلال تجزیه هویتی او نشأت می‌گیرد، در عروسک نمایشی برنامه پدیدار می‌شود. تا جایی که او برنامه را به‌دنبال کردن و شکنجه‌ی بازیکنان تا سر حد مرگ تبدیل می‌کند. سارجنت لیلند کویل میز یک افسر پلیس سابق است که از یک باتوم برقی برای شکنجه‌ی مردم استفاده می‌کند.

اما پشت پرده‌ی این وقایع، Murkoff Corporation و مقامات رده بالای آن حضور دارند که باید دید چطور با وحشی‌گری این شخصیت‌ها ارتباط دارند و منشأ این اتفاقات وحشتناک هستند. به‌خصوص اینکه این بازی درواقع یک پیش‌درآمد برای دو بازی Outlast محسوب می‌شود.

The Outlast Trials یک بازی وحشت بقای کوآپ است که در دوران جنگ سرد اتفاق می‌افتد. بازیکنان در این اثر باید به‌عنوان داوطلب آزمایش‌های شرکت Murkoff به تجربه‌ی بازی بپردازند. به مانند نقشی که بسیاری از شرکت‌های خیالی بزرگ در بازی‌های ویدیویی دارند، Murkoff نیز دست به آزمایش‌های وحشتناکی روی داوطلبان خواهد زد و بازیکنان باید برای زنده ماندن و فرار تلاش کنند.

The Outlast Trials در تاریخ ۵ مارس (۱۵ اسفند) روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده