نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۲

بازی Pentiment برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه می‌شود

آبسیدین اعلام کرد که بازی Pentiment برای نینتندو سوییچ و کنسول‌های پلی استیشن عرضه خواهد شد.

بعد از انتشار شایعات فراوان و تایید خبر عرضه بازی Grounded برای نینتندو سوییچ، بالاخره بازی Pentiment از استودیوی آبسیدین اینترتینمنت برای نینتندو سوییچ و کنسول‌های پلی استیشن تأیید شد. این خبر که اخیراً و ازطریق رویداد آنلاین Nintendo Direct: Partner Showcase اعلام شد، نسخه سوییچ Pentiment را برای عرضه در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ (۳ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی کرد که در همین روز بازی برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 نیز عرضه خواهد شد.

بازی Pentiment برخلاف بازی The Outer Worlds و بازی Avowed یک بازی ۲بعدی است که در سبک ماجراجویی و نقش آفرینی طراحی شده است و اتفاقات آن در دوران قرن شانزدهم جریان دارد. بازیکنان در این بازی نقش یک هنرمند به نام آندراس مالر (Andreas Maler) را برعهده دارد که در منطقه Upper Bavaria شهر مونیخ آلمان زندگی می‌کند و در ماجرای این بازی درگیر قتل‌های مختلفی می‌شود. او با جمع‌آوری شواهد و شهادت شاهدان، در میان مردم شهر تحقیق می‌کند تا درنهایت هویت قاتل را افشا کند.

آندریاس مالر در حال نقاشی در بازی Pentiment

هریک از این ماجراهای مرموز بسته به اینکه چه تصمیماتی را در جریان ماجراجویی‌های مالر می‌گیرید یا حتی مهارت‌هایی که برای او انتخاب می‌کنید می‌تواند متفاوت از دیگری باشند. داستان Pentiment در طول بیش از ۲۵ سال جریان دارد و در این مدت، توطئه‌های مختلف و حوادث تاریخی مهمی هم اتفاق می‌افتند. این بازی دارای سبک هنری نامتعارفی است که منطبق بر المان‌های زیبایی شناختی آن زمان است. این بازی مورد تحسین بسیار از منتقدان قرار گرفت است.

Pentiment به نوع خود یک اثر هنری محسوب می‌شود که دارای داستانی غنی، طراحی هنری زیبا و کاراکترهایی تازه است که مدام می‌خواهید از آن‌ها بیشتر اطلاعات کسب کنید. یادگیری نحوه حرکت و ساختار دهکده Tassing و صبر شما در این موضوع پاداش خود را درد که در قالب یک داستان قتل ساده قرار گرفته است

جاش سویر به‌عنوان یکی از اعضای قدیمی استودیو آبسیدین، پس از مدت‌ها و با Pentiment موفق به خلق بازی خاصی شد که با علایق و سلایق او منطبق است. Pentiment هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی نیز در دسترس قرار دارد. 

در ادامه نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده