نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۴

عرضه بازی Grounded برای پلتفرم‌های جدیدی تایید شد

بازی Grounded ساخته آبسیدین و مایکروسافت برای نینتندو سوییچ و کنسول‌های نینتندو معرفی شد و کاربران می‌توانند کمتر از دو ماه دیگر آن را تجربه کنند.

هفته گذشته فیل اسپنسر، مدیر بخش گیمینگ مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام کرد که به‌زودی چهار بازی انحصاری ایکس باکس راهی پلتفرم‌های رقیب خواهند شد. پس از اعلام این خبر بود که شایعات پیرامون این آثار به سرعت قوت گرفت. یکی از بازی‌هایی که حدس‌وگمان درمورد آن زیاد شنیده شد، بازی Grounded، ساخته استودیوی Obsidian Entertainment بود.

حال در همین رابطه و در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی با انتشار تریلری عرضه بازی Grounded برای کنسول نینتندو سوییچ به‌صورت رسمی اعلام شد. بازی گراندد طبق برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته شده قرار است تا کمتر از دو ماه دیگر و در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ آوریل ۲۰۲۴) دردسترس علاقه‌مندان روی کنسول نینتندو سوییچ قرار گیرد. همچنین در همین تاریخ بازی برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 نیز عرضه خواهد شد. در ادامه شما را به تماشای تریلر رسمی معرفی نسخه نینتندو سوییچ بازی Grounded دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات

در بازی گراندد شما می‌توانید بازی را به‌صورت آنلاین به‌همراه سه نفر از دوستان خود یا به‌صورت تک‌نفره تجربه کنید. در تریلر منتشر شده، اکشن بازی، مکانیزم‌های ساخت‌وساز و سیستم بقای Grounded و همچنین جنبه بصری بازی روی نینتندو سوییچ تا حدی به نمایش گذاشته شد. خبر خوش برای طرفداران این اثر و کاربران سوییچ و سونی این است که ساخته استودیوی آبسیدین قرار است به‌همراه تمام بسته‌های الحاقی روی پلتفرم نینتندو و پلی استیشن در دسترس قرار گیرد و همچنین بازی از قابلیت کراس‌پلی پشتیبانی می‌کند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده