// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۹

تریلر گیم پلی بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring منتشر شد

همان‌طور که فرام‌سافتور اعلام کرده بود، دقایقی پیش تریلر گیم‌پلی بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring در دسترس قرار گرفت و تاریخ انتشار آن هم مشخص شد.

مدت‌ها از معرفی بسته الحاقی Shadow of the Erdtree می‌گذرد و کاربران بازی Elden Ring، مدت‌ها است که منتظر نمایش‌های بیشتری از این بسته الحاقی هستند. این درحالی است که فرام‌سافتور اعلام کرد که ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر شاهد تریلر گیم‌پلی خواهیم بود.

حال دقایقی پیش تریلر گیم‌پلی بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring در دسترس قرار گرفت. در جریان تریلر منتشر شده، متوجه شدیم که میکلا محوریت اصلی بسته الحاقی ذکر شده است و احتمالا از محل حضور وی در محل باس فایت موگ، به او خواهیم رسید.

در بخش‌های دیگری از این تریلر شاهد سایر شخصیت‌های داستانی، باس‌ها، دشمنان و مبارزات بازی بودیم. دراین‌میان اشاره کنم که بسته الحاقی Shadow of the Erdtree در تاریخ یک تیر ماه ۱۴۰۳ (۲۱ ژوئن) برای کاربران پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود. بسته الحاقی هم‌اکنون برای پیش‌خرید قرار گرفته و ۴۰ دلار هزینه آن است.

در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده