نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۶

Crazy Taxi جدید یک بازی لایو سرویس خواهد بود

اخیرا اطلاعات بیشتری از ریبوت بازی Crazy Taxi منتشر شده‌ است و به‌نظر می‌رسد که این اثر یک محصول لایو سرویس خواهد بود.

در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳، سگا از چند بازی در حال توسعه خود مثل ریمیک Crazy Taxi و Jet Set Radio رونمایی کرد. در ادامه اعلام شد که این شرکت در حال کار روی یک نسخه کاملا از جدید Crazy Taxi است و قرار است این اثر یک بازی AAA باشد. بنابراین پروژه معرفی شده تنها یک بازسازی ساده نخواهد بود. اکنون یک منبع خبری با نام میدوری یک سری پست را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است و ادعاهایی جالب‌توجه درباره بازی جدید Crazy Taxi دارد.

این‌طور گفته شده است بازی جدید Crazy Taxi یک اثر لایو سرویس خواهد بود که یک حالت بقا با پشتیبانی از ۱۰۰ نفر در آن وجود خواهد داشت و از بازی‌هایی مثل GTA Online و Fortnite الهام گرفته است. در شبکه اجتماعی ایکس، میدوری چند جزئیات جذاب درباره بازی Crazy Taxi که موضوع بحث‌های گیمرها در روزهای اخیر بوده است، منتشر کرد. طبق ادعای او، در ابتدا یک ریمیک از بازی Crazy Taxi منتشر خواهد شد و درکنار آن یک بازی لایو سرویس نیز در دسترس خواهد گرفت که شامل عناصری می‌شود که بتواند در بازار امروزی بازی‌های ویدیویی با دیگر محصولات رقابت کند.

همچنین اشاره شده است که این موضوع برای بازی Jet Set Radio صدق خواهد کرد که بدان معنا است که در ابتدا یک ریمیک برای این بازی منتشر می‌شود و سپس یک نسخه لایو سرویس نیز درکنار کار خود را آغاز خواهد کرد. میدوری ادعا کرد ریبوت این بازی دارای عناصر تیراندازی خواهد بود و در طراحی‌اش شباهت‌هایی به بازی فورتنایت خواهد داشت. گفته می‌شود که این بازی قرار است دارای یک طراحی جهان باز با تمرکز قوی بر اکتشاف و روایت یک داستان کاملا جدید باشد.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده