نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

بازی Assassin’s Creed Mirage میزبان حالتی پرتقاضا شد

شرکت یوبیسافت جزئیات جدیدی از حالت Permadeath بازی Assassin’s Creed Mirage را به اشتراک گذاشت.

شرکت یوبیسافت اخیرا به‌روزرسانی نسخه ۱.۰.۷ بازی Assassin’s Creed Mirage را دردسترس بازیکن‌ها قرار داد که حالت پرتقاضای Permadeath تحت عنوان Full Synchronization Challenge را به بازی اضافه کرد. این توسعه‌دهنده حالت «مرگ دائمی» بازی را به‌عنوان «محک نهایی مهارت‌های قتل» توصیف کرد و توضیح داد که گیمر در صورت مرگ، انجام کار غیرمتعارف یا حتی خروج از مکان‌های مجاز باید بازی را از ابتدا آغاز کند.

درصورت وقوع هر کدام از این اتفاق‌ها بازیکن دوباره برای ادامه بازی زنده نمی‌شود. در این هنگام یک صفحه پس از مرگ تازه نمایش داده می‌شود که در آن علت مرگ باسم، رتبه اساسین، تعداد دشمنان کشته‌شده و جزئیات دیگر ظاهر می‌شوند و پس از آن ذخیره بازی پاک می‌شود. آن دسته از بازیکن‌هایی که روی استفاده از ترفندهای کراس‌-سیو و ذخیره ابری حساب باز می‌کنند، باید بدانند که هر دو ویژگی در زمان تجربه بازی در حالت Permadeath غیرفعال می‌شوند.

یوبیسافت پاداش‌های جدیدی برای تکمیل‌کننده‌های حالت Full Synchronization Challenge تدارک دیده است؛ به‌طوری‌که کامل‌کردن این حالت روی درجه سختی ساده، قفل یک مدال جدید را باز می‌کند. درجه سختی معمولی یک مدال ویژه و لباس Rayhan و درجه سختی دشوار تمام پاداش‌های قبلی به‌همراه ۶ رنگ جدید برای استفاده روی لباس‌های خاص را دردسترس قرار می‌دهد. علاوه‌براین یک ویژگی لباس جدید هم در انتظار بازیکن‌ها خواهد بود که به‌عنوان Transmog عمل می‌کند و به بازیکن امکان می‌دهد تا هر لباس مورد پسند خود را بپوشد.

بازی Assassin’s Creed Mirage در کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده