نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۵

شایعه تأخیر سوییچ ۲ کار دست نینتندو داد

 رسانه بلومبرگ گزارش داد که ارزش سهام شرکت نینتندو با انتشار شایعه تأخیر عرضه نینتندو سوییچ ۲ به میزان ۸/۸ درصد کاهش یافته است.

با اینکه بسیاری از گزارش‌ها از عرضه کنسول نینتندو سوییچ ۲ تا پایان سال ۲۰۲۴ حکایت داشتند، چند روز پیش شایعه جدیدی مبنی‌بر تأخیر کنسول نسل بعدی نینتندو تا سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵ منتشر شد. منبع این خبر پدرو هنریکه لوتی لیپه، روزنامه‌نگار برزیلی است. تا پیش از این، سهام نینتندو به‌خاطر عرضه قریب‌الوقوع کنسول جدید با رشد قابل توجهی همراه شده بود، اما حالا وضع تغییر کرده است.

شایعه تأخیر کنسول سوییچ ۲ شرکت نینتندو را به دردسر انداخت

ارزش سهام نینتندو پس از اعلام خبر تأخیر نینتندو سوییچ ۲ به میزان ۸/۸ درصد پایین آمده است. با اینکه تحلیلگرها می‌گویند که از نظر فنی ارزش سهام این شرکت چندان پایین نیست، اما این کاهش ناگهانی باعث ناامیدی سرمایه‌گذارها و بازیکن‌ها شده است.

کنسول نینتندو سوییچ تا اوایل ماه فوریه سال جاری موفق به فروش ۱۳۹ میلیون دستگاه شده است، اما گیمرها برای عرضه کنسول جدیدی انتظار می‌کشند؛ چراکه اولین مدل نینتندو سوییچ هفت سال پیش روانه بازار شد. 

انتظار می‌رود که شرکت نینتندو بالاخره در ماه مه سال ۲۰۲۴ برای اولین‌بار به‌شکل رسمی درباره کنسول نینتندو سوییچ ۲ صحبت کند. گویا این کنسول با صفحه‌نمایش LCD به‌بازار عرضه می‌شود، اما مدتی بعد مدل OLED آن نیز برای خرید دردسترس قرار می‌گیرد. این امکان نیز وجود دارد که این کنسول از بازی‌های نینتندو سوییچ نیز پشتیبانی کند.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده