نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

فروش بازی‌های Monster Hunter از ۹۷ میلیون نسخه عبور کرد

مجموعه بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی Monster Hunter شرکت کپکام در سه‌ماهه سوم سال مالی جاری دو میلیون نسخه دیگر فروش داشتند.

در سال‌های اخیر بازی‌های Monster Hunter به یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین مجموعه‌های کپکام تبدیل شده است؛ درحالی‌که در دوره‌های مختلف عملکرد خوبی نیز در زمینه فروش داشتند. براین‌اساس جای تعجبی ندارد که مجموعه مانستر هانتر در سه‌ماهه سوم سال مالی ۲۰۲۴-۲۰۲۳ (بازه زمانی اکتبر تا دسامبر) فروش خوبی را تجربه کرده باشد.

شرکت Capcom در گزارش مالی سه‌ماهه سوم سال مالی جاری اعلام کرد که مجموع فروش مجموعه بازی‌های Monster Hunter تا تاریخ ۱۰ دی ۱۴۰۲ (۳۱ دسامبر ۲۰۲۳) به ۹۷ میلیون نسخه رسیده است. این میزان فروش نسبت‌به پایان سه‌ماهه قبلی ۲ میلیون نسخه افزایش داشته است که در آن زمان به ۹۵ میلیون نسخه فروش دست یافته بود.

شرکت Capcom در نشست مالی اخیر خود اعلام کرد که بازی Monster Hunter World نیز موفق به فروش ۱۹.۱ میلیون نسخه شده است که با احتساب نسخه Iceborne Master به ۲۴.۱ میلیون نسخه می‌رسد. شرکت کپکام در این گزارش مالی از فروش ۱۱.۶ میلیون نسخه از بسته الحاقی Iceborne خبر داد. درعین‌حال بازی Monster Hunter Rise به ۱۴.۲ میلیون نسخه فروش دست یافته است و فروش بسته الحاقی Sunbreak به ۷.۱ میلیون نسخه رسید.

در ماه دسامبر شرکت کپکام از نسخه بعدی مجموعه مانستر هانتر با نام Monster Hunter Wilds رونمایی کرد که در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ دردسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. تعداد کاربران همزمان Montser Hunter World مدت کوتاهی پس از معرفی مانستر هانتر وایلد افزایش چشم‌گیری پیدا کرد و به بالاترین تعداد در سه سال اخیر رسید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده