نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Death Stranding 2 خشونت‌آمیزتر خواهد بود

نورمن ریدس اعلام کرد که بازی Death Stranding 2: On the Beach خشونت‌آمیزتر از نسخه اول خواهد بود.

درحال‌حاضر بازی Death Stranding با دستیابی به ۱۶ میلیون بازیکن یکی از شاخص‌ترین آی‌پی‌های هیدئو کوجیما به‌شمار می‌آید. استودیو کوجیما پروداکشنز برای ارائه یک تجربه مبهوت‌کننده دیگر در این جهان آماده می‌شود که بار دیگر بازیگرهای برجسته زیادی نظیر نورمن ریدس را بازمی‌گرداند. ماه گذشته یک تریلر مفصل از بازی Death Stranding 2: On the Beach در رویداد State of Play پخش شد که انتظارات طرفدارها را به‌شدت بالا برد.

اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نورمن ریدس جزئیات بیشتری از بازی Death Stranding 2 را به اشتراک گذاشته است. این هنرپیشه اظهار داشت که دنباله دث استرندینگ دارای خشونت و خون‌ریزی بیشتری خواهد بود. دث استرندینگ به‌واسطه پیاده‌روی‌های طولانی در محیط‌های پهناور و فضاهای روح‌نواز یک تجربه آرامش‌بخش را تقدیم طرفدارها کرد و به‌نظر می‌رسد که دنباله این بازی مسیر کاملا متفاوتی را در پیش گرفته است.

نورمن ریدس اخیرا در مورد تریلر بازی Death Stranding 2: On the Beach توضیح داد که هنوز درک درستی از برخی از المان‌ها ندارد. این کاملا طبیعی است؛ چراکه جدیدترین تریلر بازی بسیاری از طرفدارهای پروپاقرص مجموعه را نیز به فکر فرو برد. نورمن ریدس خاطرنشان کرد که جهان دث استرندینگ ۲ گسترده‌تر به‌نظر می‌رسد. این هنرپیشه با مقایسه دو نسخه Death Stranding اظهار داشت که نسخه دوم بازی خشونت‌آمیزتر از نسخه قبل است.

در تریلر اخیر بازی Death Stranding 2: On the Beach نیز به این خشونت اشاره شد؛ طوری‌که هیگز نقش کلیدی در توزیع سلاح در سراسر جهان بازی می‌کند. این خشونت باید در گیم‌پلی دث استرندینگ ۲ نیز نمود پیدا کند و به باس فایت‌ها و نبردهای تن‌به‌تن تحسین‌برانگیزی منجر شود؛ زیرا این بازی نهایت بهره را از سخت‌افزار قدرتمند پلی استیشن 5 خواهد برد. هیدئو کوجیما نیز می‌گوید که گرافیک این دنباله در زمان عرضه بهبود خواهد یافت.

مبارزات بازی‌های Metal Gear Solid  در هر نسخه بهبودهای چشم‌گیری نسبت‌به قبل پیدا کرد؛ بنابراین امیدواریم که بازی Death Stranding 2: On the Beach نیز گام‌های روبه‌جلو مشابهی را بردارد و صحنه‌های اکشن را رضایت‌بخش‌تر کند. بازی دث استرندینگ ۲ در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ دردسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. طرفدارها بار دیگر می‌توانند انتظار یک بازی پررمزوراز دیگر از هیدئو کوجیما را داشته باشند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده