نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

نینتندو سوییچ ۲ با تأخیر روانه بازار می‌شود

چندین منبع معتبر ادعا کردند که نینتندو عرضه کنسول نسل بعدی خود را تا اوایل سال ۲۰۲۵ به تعویق انداخته است.

از چند ماه پیش شایعه‌های زیادی مبنی‌بر عرضه کنسول نسل بعدی نینتندو (که درحال‌حاضر با نام نینتندو سوییچ ۲ شناخته می‌شود) در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ به گوش می‌رسند، اما به‌نظر می‌رسد که برنامه‌های نینتندو به‌صورت داخلی دستخوش تغییراتی شده است. چندین منبع معتبر ادعا کردند که عرضه این کنسول با چند ماه تأخیر مواجه شده است.

گزارش رسانه  Video Games Chronicleنشان می‌دهد که جانشین نینتندو سوییچ اکنون برای عرضه در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده است؛ موردی که به تأیید رسانه یوروگیمر نیز رسیده است. گویا نینتندو اخیرا به شرکای ثرد-پارتی اطلاع داده است که عرضه کنسول نینتندو سوییچ ۲ به تعویق افتاده است. در گزارش هر دو رسانه آمده است که ظاهرا این تأخیر برای اطمینان از عرضه کنسول با فهرستی غنی از بازی‌های فرست-پارتی اتخاذ شده است.

در گذشته NateTheHate، یکی از اینسایدرهای سرشناس ادعا کرد که نینتندو سوییچ ۲ برای معرفی در ماه مارس ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. این اینسایدر با انتشار توئیت جدیدی گفت که در جریان تأخیر جانشین نینتندو سوییچ ۲ قرار گرفته است، اما درحال‌حاضر نمی‌داند که آیا این موضوع تأثیری روی برنامه نینتندو برای معرفی کنسول دارد یا خیر.

فیلیپه لیما، سردبیر نشریه برزیلی Universo Nintendo در پادکست O X do Controle ادعا کرد که نینتندو هنوز برای انتشار چندین بازی معرفی‌نشده برای نینتندو سوییچ برنامه دارد؛ هرچند انتظار می‌رود با آثار کوچک‌تری سروکار داشته باشیم. درحال‌حاضر عرضه بازی Princess Peach: Showtime، بازی Luigi’s Mansion 2 HD و ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door برای کنسول نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۴ مورد تأیید قرار گرفته است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده