نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۶

بازی مندلورین توسط استودیو ریسپاون در حال تولید است

طبق گزارش‌های منتشر شده، استودیوی ریسپاون اینترتینمنت در حال ساخت یک بازی جنگ ستارگان اول شخص با محوریت مندلورین است.

تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ که روز گذشته از ساخت یک بازی تک‌نفره Star Wars جدید توسط استودیو ریسپاون اینترتینمنت خبر داده بود، حالا تأیید کرده است که این اثر با محوریت یک شکارچی جایزه‌بگیر مندلور در حال توسعه است. در حال حاضر مشخص نیست که کدام یک از مندلورها شخصیت اصلی این بازی است، اما وظیفه بازیکن به‌عنوان جایزه‌بگیر، شکار هدف‌ها به‌شکل مرده یا زنده برای گرفتن جایزه خواهد بود. داستان بازی The Mandalorian در دوره‌ای جریان خواهد داشت که امپراتوری بر کهکشان تسلط دارد.

منابع نزدیک می‌گویند که این بازی گیم‌پلی سریعی خواهد داشت و به‌لطف استفاده شخصیت اصلی جت‌پک بسیار پرتحرک خواهد بود. بازی امکان استفاده از ابزارها و سلاح‌های مختلفی را به بازیکن‌ها می‌دهد. نقشه این اثر جهان-باز نخواهد بود، اما مرحله‌های آن که به‌صورت خطی طراحی شده‌اند در سیاره‌های مختلف اتفاق خواهند افتاد. فعلا نمی‌دانیم که بازی بخش چندنفره نیز خواهد داشت یا خیر، اما دوربین بازی قرار است اول شخص باشد.

درحال‌حاضر مشخص نیست که بازی مندلورین چه زمانی منتشر می‌شود، اما گفته می‌شود که یک یا دو سال تا انتشار آن فاصله داریم؛ بنابراین انتظار می‌رود که این اثر در سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری منتشر شود.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده