// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰

تریلر No Rest for the Wicked مبارزه با باس بازی را نشان می‌دهد

تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی No Rest for the Wicked استودیو Moon با تمرکز بر مبارزات و کاوش پخش شد.

بازی بعدی استودیو Moon یعنی No Rest for the Wicked در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ (۱ مارس ۲۰۲۴) به نمایش گذاشته می‌شود، اما پیش از آن رسانه IGN جزئیات و تریلرهای جدیدی از این ویدیوگیم را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از این باری پخش شده است تا در طول ۹ دقیقه‌ به نمایش مبارزات، گشت‌وگذار در محیط و درنهایت مبارزه با باس Warrick the Torn بپردازد. 

بازیکن‌ها به‌عنوان یک Cerim به جزیره Isola Sacra می‌روند تا آن را از شر طاعون پاک کنند. در این محیط موجودات زیادی ازجمله یک پدر و دختر به چشم می‌خورند که در تلاش برای فرار از Torn به‌دنبال سرپناهی می‌گردند. با کاوش در محیط با پل‌های متحرکی برای عبور و دشمنان کوچک‌تری برای مبارزه روبه‌رو می‌شوید که پس از نابودی زره‌ها و سلاح‌هایی بر جا می‌گذارند. در این بازی آتش‌دان‌هایی برای پختن غذا و بازیابی سطح سلامت و تمرکز هم وجود دارد.

مبارزه با Warrick the Torn یاد‌آور باس مجموعه بازی‌های Dark Souls (و حتی بازی BloodBorne) با ضربات سنگین و حرکات سریع است. بازیکن‌ها می‌توانند به‌سراغ جاخالی و ضدحمله بروند، بمب‌های آتشین پرتاب کنند و شمشیر خود را مشتعل سازند تا بتوانند در طول مبارزه آسیب بیشتری را به حریف وارد کنند.

بازی No Rest for The Wicked در سه‌ماه دوم سال ۲۰۲۴ به‌صورت دسترسی زودهنگام روی کامپیوتر منتشر می‌شود و سپس به ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن راه خواهد یافت

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده