نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Princess Peach: Showtime با آنریل انجین ساخته می‌شود

تصویر پشت جلد !Princess Peach: Showtime نشان می‌دهد که ظاهرا این بازی اکشن ماجراجویی با موتور آنریل انجین ساخته می‌شود.

با اینکه ظاهرا نینتندو در حال کسب آمادگی برای رونمایی از جانشین نینتندو سوییچ و عرضه این کنسول تا انتهای سال ۲۰۲۴ است، طرفدارها می‌توانند منتظر عرضه بازی‌های فرست-پارتی بیشتری باشند. برای مثال !Princess Peach: Showtime تقریبا یک ماه دیگر به‌دست گیمرها می‌رسد. اگرچه اطلاعات زیادی از این بازی اکشن ماجراجویی در دست نیست، اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا جزئیات جدیدی از آن به بیرون درز کرده است.

همان‌طور که کاربری با نام Akfamilyhome در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) گزارش داد، به‌نظر می‌رسد که بازی !Princess Peach: Showtime با موتور بازی‌سازی آنریل انجین توسعه یافته است. این کاربر تصویری از پشت جلد بازی به اشتراک گذاشت که لوگو موتور Unreal Engine را نشان می‌دهد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، این بازی به سومین بازی فرست-پارتی نینتندو تبدیل می‌شود که با استفاده از این موتور بازی‌سازی ساخته می‌شود.

در گذشته شرکت نینتندو برای توسعه بازی Yoshi’s Crafted World و بازی Pikmin 4 به‌سراغ استفاده از موتور بازی‌سازی متعلق به شرکت اپیک گیمز رفته بود. بااین‌حال شرکت Nintendo هنوز تأیید نکرده است که Princess Peach: Showtime با کدام موتور بازی‌سازی ساخته شده است و حتی نمی‌دانیم که مسئولیت توسعه بازی با چه استودیویی بوده است. این بازی در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) برای نیننتندو سوییچ منتشر می‌شود.

تصویر \شت جلد بازی Princess Peach: Showtime


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده