// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰

دو بازی Hi-Fi Rush و Pentiment در راه پلتفرم‌های رقیب

طبق آخرین گزارش‌ها، ابتدا دو بازی Hi-Fi Rush و Pentiment برای کنسول‌‎های رقیب ایکس باکس عرضه خواهند شد.

جزئیات جدیدی از برنامه مایکروسافت برای عرضه آثار فرست-پارتی روی کنسول‌های رقیب منتشر شده است. منابع مطلع از برنامه‌های این شرکت ادعا کرده‌اند چند بازی ایکس باکس برای پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد که دو بازی Hi-Fi Rush و Pentiment اولین آثار ایکس باکس هستند که برای پلتفرم‌های بیشتر عرضه خواهد شد. این دو بازی به‌ترتیب در فوریه ۲۰۲۳ و نوامبر ۲۰۲۲ برای ایکس باکس و پی‌سی عرضه شده بودند.

مراسم آتش در بازی Pentiment

ردموندی‌ها قصد دارند Sea of Thieves را هم از انحصار پلتفرم خود خارج و در طول سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه کنند. همچنین گفته می‌شود دیگر آثار هم در دست بررسی برای انتشار روی دیگر پلتفرم‌ها هستند. قبلا گزارش شده بود استارفیلد، Indiana Jones and the Great Circle و سری Gears of War احتمال دارد برای پلی استیشن عرضه شوند، اما این شایعه سپس تکذیب شد.

پس از انتشار اخبار درباره استراتژی تجاری جدید ایکس باکس، فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت گفت در این هفته اخبار تکمیلی منتشر خواهد شد. اکنون مشخص شده است این اتفاق در روز ۲۶ بهمن (۱۵ فوریه) رخ خواهد داد. فیل اسپنسر، سارا باند، رئیس ایکس باکس و مت بوتی، رئیس محتوای گیمینگ و استودیوهای ایکس باکس از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه در پادکستی درباره آینده ایکس باکس صحبت خواهند کرد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده