نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۹

نینتندو سوییچ ۲ احتمالا توانایی اجرای بازی‌های کنسول فعلی سوییچ را دارد

اگرچه کنسول نینتندو سوییچ 2 معرفی نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که این کنسول توانایی اجرای بازی‌های کنسول فعلی سوییچ را خواهد داشت.

این روزها اخبار زیادی از کنسول نینتندو سوییچ 2 مثل زمان معرفی و عرضه تا مشخصات آن منتشر می‌شود. اگرچه نینتندو تا این لحظه به‌صورت رسمی این کنسول و مشخصات آن را تایید و معرفی نکرده است، اما شایعات و حدس‌وگمان‌های زیادی پیرامون آن شنیده می‌شود. حالا در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی گزارشی مطرح شده است مبنی‌بر اینکه شرکای تجاری نینتندو در حال آزمایش ویژگی Backward Compatibility روی کنسول نینتندو سوییچ 2 هستند.

این خبر درصورت عملی شدن می‌تواند اتفاق بسیار خوبی برای علاقه‌مندان نینتندو باشد؛ چراکه قابلیت Backward Compatibility این امکان را به گیمرها می‌دهد تا بازی‌های کنسول‌ فعلی سوییچ را روی نینتندو سوییچ 2 به‌راحتی و بدون محدودیت اجرا کنند. این ادعا توسط NateTheHat، یکی از افشاکنندگان و فعالان صنعت بازی‌های ویدیویی مطرح شده است. همچنین چندی پیش شایعه‌ای در خصوص امکان تجربه نسخه‌های دیجیتال و فیزیکی بازی‌های سوییچ با قابلیت Backward Compatibility روی نینتندو سوییچ 2 شنیده شده بود.

البته چنانچه صحت این ادعا نیز تایید شود، هنوز مشخص نشده است که آیا ویژگی Backward Compatibility روی کنسول نینتندو سوییچ 2 باعث بهبود جنبه‌های بصری یا فنی بازی‌ها خواهد شد یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع insider-gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده