نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

ریبوت Alone in the Dark را با ظاهر کاراکترهای نسخه اصلی تجربه کنید

گیمرها با خریداری نسخه دیلاکس بازی Alone in the Dark به سه بسته الحاقی دسترسی پیدا می‌کنند. 

شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک ریبوت بازی کلاسیک ترسناک بقامحور Alone in the Dark محصول ۱۹۹۲ را ماه آینده به بازار عرضه خواهد کرد. با اینکه طراحی هنری و سبک زیبایی‌شناسی این بازی نسبت‌به نسخه اصلی تغییرات قابل‌توجهی داشته است، به‌تازگی از بسته الحاقی جدیدی برای این ریبوت رونمایی شده است که مقداری حال‌و‌هوای نوستالژیک به این بازی تزریق می‌کند.

بسته الحاقی جدید بازی Alone in the Dark شامل فیلترهای تصویری مختلفی می‌شود که گزینه سیاه و سفید برای القای حس‌و‌حال اسرارآمیز آثار نوآر و گزینه تصاویر هشت بیتی را دردسترس گیمرها قرار می‌دهد. بااین‌حال شاید بسته الحاقی Derceto 1992 Costume Pack عجیب‌ترین محتوای این بازی باشد که مدل شخصیت‌های نسخه اصلی بازی را به این ریبوت اضافه می‌کند. همچنین یک حالت با نام Director’s Commentary Mode نیز در بازی وجود دارد که در آن به پشت صحنه ساخت بازی سفر خواهیم کرد تا اطلاعات بیشتری از آن را به‌دست بیاوریم.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Alone in the Dark‌ در تاریخ ۱ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ مارس ۲۰۲۴) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نسخه دیلاکس ۷۰ دلار قیمت خواهد داشت که به شما امکان دسترسی به تمام سه بسته الحاقی بازی را می‌دهد. بااین‌حال اگر مایل به خریداری جداگانه بسته الحاقی Vintage Horror Filter Pack یا حالت Director’s Commentary Mode هستید، می‌توانید هر یک از آن‌ها را به قیمت پنج دلار تهیه کنید. بسته الحاقی Derceto 1992 Costume Pack نیز سه دلار خواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده