نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۶

زمان حدودی عرضه Assassin’s Creed Red مشخص شد

شرکت یوبیسافت به‌تازگی بازه انتشار بازی Assassin’s Creed Red را اعلام کرده است.

در بخشی از گزارش مالی سه ماه سوم شرکت یوبیسافت برای سال مالی ۲۰۲۴، تأیید شد که نسخه بعدی مجموعه بازی‌های اساسینز کرید که فعلا آن را با نام Assassin’s Creed Red می‌شناسیم در سال مالی ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. درواقع این بازی بین تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۴ (۱۳ فروردین ۱۴۰۳) تا ۳۱ مارس ۲۰۲۵ (۱۱ فروردین ۱۴۰۴) منتشر خواهد شد. یوبیسافت همچنین اعلام کرد که بازی Star Wars Outlaws نیز تا پایان سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

ایو گیلمو، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل یوبیسافت در جدیدترین جلسه مالی این ناشر اعلام کرد: «درحالی‌که به سوی آینده پیش می‌رویم، ما در حال آماده‌سازی یک لاین آپ بسیار امیدوارکننده در سال مالی ۲۰۲۵ هستیم، از جمله برنامه‌های ما انتشار بازی Star Wars Outlaws در سال ۲۰۲۴ است که باید دستاوردی عظیم در صنعت بازی‌های ویدیویی باشد، به‌ویژه با جذابیت غیرقابل انکار این مجموعه افسانه‌ای که برای اولین‌بار به قلمرو بازی‌های جهان‌باز می‌آید.

تصویر لو رفته از شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed Red

همچنین عرضه بازی Assassin’s Creed Red که در دنیای ژاپن فئودال جریان دارد و طرفدران مدت‌ها منتظرش هستند، از دیگر برنامه‌های ما است. ما مشتاقانه منتظر نمایش تمام توانایی‌هایی خلاقانه تیم‌های یوبیسافت هستیم که سخت کار می‌کنند تا این بازی‌ها را به موفقیتی تبدیل کنند که انتظارات بازیکن‌ها را برآورده سازد.»

یوبیسافت اولین‌بار در سپتامبر سال ۲۰۲۲ از بازی Assassin’s Creed Red رونمایی کرد، زمانی‌که از نقشه راه آینده سری اساسینز کرید پرده برداشت و اعلام کرد که این اثر یکی از ۶ بازی در دست ساخت این مجموعه است. این بازی به‌دست شعبه کبک شرکت یوبیسافت، سازنده بازی Assassin's Creed Syndicate، بازی Assassin's Creed Odyssey و بازی Immortals Fenyx Rising در حال توسه است.

انتظار می‌رود که بازی Assassin’s Creed Red برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار بگیرد. این مجموعه از زمان عرضه اولین قمست در سال ۲۰۰۷ بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه فروش داشته است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده