نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

رئیس نینتندو درباره بازی Palworld اظهارنظر کرد

شانتارو فوروکاوا، رئیس شرکت نینتندو به‌تازگی نظر خود در رابطه با بازی Palworld را به اشتراک گذاشت.

با اینکه تعداد بازیکن‌های Palworld از نقطه اوج هفته‌های اولیه عرضه فاصله گرفته است، این بازی همچنان یک موضوع مهم در صنعت بازی‌های ویدیویی است که بسیار در رابطه با آن صحبت می‌شود. هنوز بحث مربوط‌به الهام‌های این بازی در زمینه گیم‌پلی و طراحی از مجموعه پوکمون به پایان نرسیده است. حالا به‌تازگی از شانتارو فوروکاوا، رئیس شرکت نینتندو درباره بازی Palworld سؤال پرسیده شده است که او نیز نظر خود را در این‌باره به اشتراک گذاشت.

در نشست مالی اخیر نینتندو از شانتارو فوروکاوا درباره Palworld و الهام‌گیری این بازی از مجموعه Pokemon سؤال شد. رئیس نینتندو به‌طور مشخص از پال‌ورلد نام نبرد، اما گفت که اقدامات لازم را علیه کسانی که حقوق مالکیت معنوی (IP) آن‌ها را نقض می‌کنند، انجام خواهند داد. این بیانیه او با واکنش شرکت پوکمون نسبت‌به این بازی مطابقت دارد. مدتی پیش این شرکت نیز اعلام کرده بود که موضوع نقض مالکیت معنوی دارایی‌های پوکمون در دست بررسی است.

بازی Palworld از زمانی‌که در اواسط ماه ژانویه به‌شکل دسترسی زودهنگام منتشر شد، دومین بازی پرمخاطب استیم و محبوب‌ترین بازی غیرانحصاری سرویس ایکس باکس گیم پس بوده است. این بازی بیش از ۱۲ میلیون نسخه در استیم فروش داشته است.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده