نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۰

نینتندو سوییچ ۲ احتمالا فاصله زیادی تا معرفی ندارد

نینتندو احتمالا تا سه ماه آینده به‌طور رسمی عرضه کنسول نینتندو سوییچ ۲ را تأیید خواهد کرد.

شرکت Nintendo اخیرا گزارش مالی سه‌ماهه سوم سال مالی جاری را به اشتراک گذاشت که از تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ (۱ آوریل ۲۰۲۳) شروع شد و در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ (۳۱ مارس ۲۰۲۴)‌ به پایان می‌رسد.

نینتندو در گزارش مالی جدید از عملکرد عالی نینتندو سوییچ خبر داد. نه‌تنها فروش جهانی این کنسول از ۱۳۹ میلیون دستگاه عبور کرد، بلکه اکنون با گذر از فروش Nintendo DS به پرفروش‌ترین کنسول تاریخ ژاپن تبدیل شده است. نینتندو سوییچ اکنون به ۱۵ میلیون واحد فروش بیشتر احتیاج دارد تا با عبور از پلی استیشن 2 به پرفروش‌ترین کنسول تاریخ تبدیل شود. نینتندو در ۹ ماه اول سال مالی خود به درآمد ۴۰۸ میلیارد ین (معادل ۲/۸ میلیارد دلار) رسید.

در چند وقت اخیر شایعه‌ها و گزارش‌های زیادی مبنی‌بر عرضه جانشین نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۴ منتشر شد. اکنون به‌نظر می‌رسد که نینتندو قصد دارد تا به‌زودی از این کنسول صحبت کند که فعلا با نام نینتندو سوییچ ۲ شناخته می‌شود. شانتارو فوروکاوا، رئیس نینتندو به‌تازگی اعلام کرد که نینتندو سوییچ همچنان تجارت اصلی این شرکت خواهد بود و در جلسه گزارش مالی سه ماه چهارم سال مالی اطلاعاتی از برنامه‌های نینتندو برای آینده منتشر خواهد شد.

بسیاری حدس می‌زنند که در این جلسه که در ماه مه برگزار خواهد شد، بالاخره شاهد تأیید رسمی عرضه کنسول نینتندو سوییچ ۲ باشیم. انتظار می‌رود که نینتندو در این جلسه اعلام کند که قصد عرضه سخت‌افزار جدیدی دارد و سپس در تابستان به‌طور کامل از آن رونمایی شود. ظاهرا هفته آینده Nintendo Direct جدیدی برگزار می‌شود، اما احتمالا این رویداد به نمایش و معرفی تعدادی از بازی‌های نینتندو سوییچ اختصاص خواهد داشت؛ بنابراین نباید منتظر رونمایی از جانشین نینتندو سوییچ در این رویداد باشیم.


منبع WccfTech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده