// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۵

ریمیک Super Mario RPG فروش چشم‌گیری داشت

نینتندو در گزارش مالی سه‌ماهه اخیر خود اعلام کرد که بازی Super Mario RPG Remake به فروش ۳/۱۴ میلیون نسخه‌ای دست یافته است.

 نظر به اینکه نینتندو سوییچ به پایان چرخه حیات خود نزدیک می‌شود، به‌نظر می‌رسید که بازی‌های بزرگی در سال ۲۰۲۳ برای این کنسول عرضه نشود. بااین‌حال حتی با وجود آثار بزرگی مانند بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و بازی Super Mario Bros. Wonder، بازی‌های کوچک‌تر مانند نسخه ریمیک Super Mario RPG Remake نیز موفق ظاهر شدند و توانستند فروش بسیار خوبی داشته باشند.

بازی Super Mario RPG Remake پس از عرضه با واکنش مثبت منتقدها مواجه شد و موفقیت‌های زیادی را برای نینتندو به ارمغان آورد. اکنون شرکت Nintendo در گزارش مالی سه‌ماهه اخیر خود از فروش ۳/۱۴ میلیون نسخه از این ریمیک تا تاریخ ۱۰ دی ۱۴۰۲ (۳۱ دسامبر ۲۰۲۳) خبر داد. این نسخه از سوپر ماریو که در ماه نوامبر ۲۰۲۳ روانه بازار شد، تنها در ۶ هفته نخست عرضه توانست به چنین فروش چشم‌گیری دست پیدا کند.

نینتندو اعلام کرد که بازی‌ Super Mario Bros. Wonder فروش ۱۱/۹۶ میلیون نسخه‌ای و The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom فروش ۲۰/۲۸ میلیون نسخه‌ای داشته است. در بخش سخت‌افزار نیز کنسول نینتندو سوییچ توانسته است تا بیش از ۱۳۹ میلیون دستگاه بفروشد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده