نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۰

تریلر Like a Dragon: Infinite Wealth تحسین بازی توسط منتقدها را نشان می‌دهد

شرکت سگا تریلر نمرات بازی Like a Dragon: Infinite Wealth استودیو Ryu Ga Gotoku را پخش کرد.

تنها یک ماه از سال ۲۰۲۴ سپری شده است، اما در همین مدت کوتاه چندین بازی برجسته ازجمله بازی Like a Dragon: Infinite Wealth استودیو Ryu Ga Gotoku روانه بازار شده است. این بازی بلافاصله پس از انتشار به موفقیتی دست پیدا کرد که سازنده‌ها انتظارش را داشتند. این بازی نقش‌آفرینی نه‌تنها با تحسین گسترده منتقدها و گیمرها مواجه شد، بلکه با دستیابی به ۳۴ هزار و ۳۴۴ بازیکن همزمان در استیم بزرگ‌ترین عرضه تاریخ مجموعه را رقم زد.

اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سگا تریلر نمرات Like a Dragon: Infinite Wealth را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است تا به نمایش نظر منتقدها راجع‌به این بازی بپردازد. در این بازی ایچیبان کاسوگا بازمی‌گردد و به شهر هونولولو می‌رود تا به‌دنبال مادرش بگردد. کازوما کیریو نیز در این ماجراجویی به قهرمان داستان ملحق می‌شود تا درکنار دیگر متحدان جدید و قدیمی یک تجربه به‌یادماندنی را تقدیم طرفدارها کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر شد. استودیو Ryu Ga Gotoku اخیرا اعلام کرد که میزان فروش این بازی از یک میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کرده است. پیش فروش نسخه فیزیکی این بازی نیز بیش از هر یک از نسخه‌های مجموعه یاکوزا بوده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده