نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Avowed پایان‌های متعددی خواهد داشت

کارگردان Avowed اعلام کرد که بازیکن‌ها می‌توانند با انتخاب‌های خود پایان‌های مختلفی از داستان بازی را تجربه کنند.

بازی اکشن نقش‌آفرینی Avowed، جدیدترین اثر در حال توسعه استودیو آبسیدین به‌حساب می‌آید که با نمایش در رویداد اخیر ایکس باکس توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کرد. توسعه‌دهنده‌ها تأیید کرده‌اند که انتخاب‌های بازیکن عواقب متفاوتی در بازی دارند، اما امکان برقراری رابطه عاشقانه یا «سیستم تأیید» برای همراهان وجود ندارد. حال آبسیدین تأیید کرد که بازیکن‌ها می‌توانند انتظار پایان‌های متعددی برای روایت داستان بازی داشته باشند.

کری پاتل، کارگردان بازی Avowed در گفت‌وگو با رسانه IGN گفت که بازی‌های The Outer Worlds و Fallout: New Vegas داستان‌هایی با چند پایان متفاوت داشتند؛ بنابراین می‌توان انتظار چندین پایان مختلف برای بازی جدید استویدو آبسیدین را داشت. پاتل در مورد انتخاب‌ها و تأثیر آن‌ها روی روایت کلی گفت که بیشتر به رفتار و تفکر بازیکن مربوط می‌شود و این‌طور نیست که هر مأموریت یا اقدام پیامدی برای پایان داستان ایجاد کند.

کاراکتر جادوگر و تیرانداز در بازی Avowed

انتخاب بازیکن روی روایت کلی Avowed تأثیر می‌گذارد، اما هر اقدام پیامدی برای پایان داستان ایجاد نمی‌کند

کارگردان Avowed در ادامه توضیح داد: «شما باید در دامنه مشخصی به پایان نزدیک شوید و همزمان به گسترش، محل اثر و ماهیت هر پیامد توجه کنید. برخی انتخاب‌ها باید پیامدی غافلگیرکننده، اما قابل‌باور داشته باشند؛ چراکه اگر همه‌ موارد دقیقا مطابق با انتظار بازیکن پیش برود، ممکن است کمی خسته‌کننده به نظر برسد. بااین‌حال لازم نیست که هر تلاش بازیکن تأثیری روی پایان داستان بازی داشته باشد.

بااینکه برخی از تصمیم‌ها و اقدامات بازیکن تأثیر زیادی روی شخصیت‌های دنیای اطراف می‌گذارند، اما گاهی اوقات درگیر مأموریتی می‌شوید که داستانی شخصی از کاراکترهای درگیر را روایت می‌کند و این اشکالی ندارد. به‌نظرم نکته مهم در توسعه آثار نقش‌آفرینی این است که فضای زیادی برای گسترش لحن، دامنه و ماهیت محتوا وجود داشته باشد؛ بنابراین در این بازی‌ها دنیای بزرگی ارائه می‌کنید تا گیمر بتواند در نقش قهرمان بازی تجربه‌های منحصربه‌فردی داشته باشند.»

آبسیدین قبلا تأیید کرد که امکان تکمیل بازی Avowed بدون درگیری و کاملا صلح‌آمیز وجود ندارد. هیچ محدودیتی در کلاس‌های مبارزه وجود ندارد و بازیکن‌ها می‌توانند تمام سلاح‌ها و جادوها را برای ساختن انواع بیلدها استفاده کنند. این بازی در پاییز ۲۰۲۴ روی کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده