نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

بازی Splinter Cell Remake به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود

تام هندرسون ادعا کرد که طرفدارها باید برای تجربه بازی Splinter Cell Remake و نسخه جدید Ghost Recon تا سال ۲۶-۲۰۲۵ منتظر بمانند.

شرکت یوبیسافت بازی Star Wars Outlaws را برای انتشار در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ آماده می‌کند؛ درحالی‌که انتظار می‌رود بازی Assassin’s Creed Codename Red نیز در سال جاری روانه بازار شود. اما این ناشر فرانسوی چه برنامه‌ای برای سال‌های آتی دارد؟ هنوز به‌طور قطع نمی‌توان در این‌باره نظر داد، اما تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ گزارش جدیدی را منتشر کرده است که جزئیات بیشتری را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد.

تام هندرسون ادعا کرد که بازی Star Wars Outlaws در نیمه اول سال ۲۰۲۴ و بازی Assassin’s Creed Codename Red در نیمه دوم سال جاری روانه بازار می‌شوند؛ درحالی‌که طرفدارها باید منتظر چندین بازی برجسته در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ باشند. بازی Splinter Cell Remake یکی از این آثار است که در ماه دسامبر ۲۰۲۱ رسما معرفی شد.

تام هندرسون ادعا می‌کند که نسخه اصلی دیگری از مجموعه Ghost Recon در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ به‌دست گیمرها می‌رسد. این بازی ظاهرا در طول جنگ خیالی نایمان جریان دارد و با اسم رمز Project Over مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. بازی Assassin’s Creed Codename Hexe، بازی چندنفره AC Invictus و دو نسخه از بازی Far Cry (یک نسخه اصلی و یک اسپین-آف با تمرکز بر استخراج) نیز احتمالا در این سال‌ها منتشر می‌شوند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده