نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۶

یوبیسافت برنامه بلند مدتی برای بازی Skull and Bones دارد

نون دراوینسکی، تهیه‌کننده ارشد Skull and Bones اخیرا گفته است که فکر می‌کند این بازی طول عمر بالایی خواهد داشت و بازیکن‌ها چندین سال آن را تجربه خواهند کرد.

طول عمر یک بازی سرویس‌محور آنلاین به عامل‌های مختلفی مثل پشتیبانی مداوم و رضایت‌بخش توسعه‌دهندگان بستگی دارد، بنابراین زمانی‌که صحبت از بازی Skull and Bones می‌شود که زمان توسعه طولانی و پر از مشکلی را پشت سر گذاشته است، گروهی عمر طولانی‌ای برای چنین اثری پیش‌بینی نمی‌کنند.

بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان بازی Skull and Bones در شرکت یوبیسافت امید زیادی به موفقیت این پروژه دارند و خود را برای پشتیبانی طولانی‌مدت از این اثر آماده کرده‌اند. اخیرا نون دراوینسکی، تهیه‌کننده ارشد Skull and Bones در مصاحبه‌ای با رسانه Well-Played گفته است که تیم توسعه آن‌ها روی ویژگی‌هایی که سطح کیفی این بازی را بالا می‌برند، دو برابر دیگر بخش‌ها کار می‌کنند و این موضوع به او این حس اطمینان را می‌دهد که Skull and Bones قرار است طول عمر بالایی داشته باشد.

دراوینسکی در این رابطه گفت: «ما روی مواردی که این بازی را عالی می‌کند، دو برابر کار کرده‌ایم و واقعا روی موارد مثبتی مثل دنیای بازی، نبردهای دریایی، تعهد به همکاری در بخش کوآپ، داستان عمیق و غنی همراه‌با اقتصاد و پیشرفت متمرکز شده‌ایم. ما احساس می‌کنیم که مواد لازم برای ایجاد محتوای سرگرم‌کننده و جذاب را که مردم همیشه سمت آن بازگرداند، داریم.»

Skull And Bones

این تهیه‌کننده در ادامه به تعهد تیم سازنده به ایجاد تجربه‌های جدید و اصلاح آن باتوجه‌به نظر جامعه کاربرها اشاره کرد و همچنین گفت که بازخوردهای بازیکن‌ها نسبت به بازی Skull and Bones که ازطریق برنامه‌های داخلی، نسخه‌های بتا و موارد دیگر به‌دست آن‌ها رسید، بسیار برای تیم مهم بود و آن‌ها باتوجه‌به خواسته‌های جامعه کاربران بازی را توسعه داده‌اند.

یوبیسافت اخیرا از برنامه سال اول پشتیبانی از بازی Skull and Bones رونمایی کرده است که شامل موارد زیادی می‌شود. همچنین نسخه بتای عمومی این اثر از تاریخ ۷ فوریه (۱۸ بهمن) تا ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) در دسترس خواهد بود. بازی Skull and Bones در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده