نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۲

منتظر اولین تریلر بازی Assassin’s Creed Red باشید

انتظار می‌رود که شرکت یوبیسافت به‌زودی به‌شکل کامل از بازی Assassin’s Creed Red با انتشار اولین تریلر رونمایی کند.

بازی Assassin's Creed Red یکی از چندین بازی در دست ساخت از مجموعه اساسینز کرید است که این بازی قرار است در دوران فئودال ژاپن جریان داشته باشد و توسط یوبیسافت کبک در حال توسعه است. انتظار می‌رود که بازی Assassin's Creed Red که از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه بلاک‌باستر یوبیسافت یاد می‌شود، درنهایت در اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر شود. اکنون اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهند یوبیسافت کار ضبط تریلرها و ویدیوهای گیم‌پلی این اثر را برای آغاز بازاریابی بازی شروع کرده است.

اخیرا یکی از طرفداران با بررسی پروفایل لینکدین متوجه شده است که یوبیسافت از سپتامبر ۲۰۲۳ فردی به اسم فیلیپ بلمار-فریزر را استخدام کرده است تا روی ویدیوهای تبلیغاتی گیم‌پلی‌، تریلرها، راهنماها و غیره که مربوط‌به بازی Assassin’s Creed Red هستند، کار کند. باتوجه‌به حساب لینکدین این توسعه‌دهنده، به‌نظر می‌رسد که یوبیسافت ۵ ماهی را مشغول آماده‌سازی برای بازاریابی این بازی مورد انتظار بوده است و انتظار می‌رود تا آغاز رسمی بازاریابی آن با انتشار اولین تریلر بازی، نزدیک باشد.

طبق گزارش‌ها، بازی Assassin’s Creed Red یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌های تاریخ شرکت یوبیسافت است. این اثر شامل دو شخصیت قابل بازی خواهد شد و برخلاف بازی Assassin’s Creed Mirage که بیشتر شبیه به نسخه‌های قدیمی این مجموعه بود، این سری را به فرمول نقش‌آفرینی نسخه‌های اخیر باز می‌گرداند. شخصیت‌های اصلی این بازی یک سامورایی مرد و یک شینوبی زن خواهند بود. انتظار می‌رود که این اثر وسعت بیشتری نسبت به بازی Assassin’s Creed Valhalla داشته باشد.

انتظار می‌رود بازی Assassin’s Creed Red در اواخر سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده