نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

تریلر بازی Mario vs. Donkey Kong؛ همکاری ماریو و تود در حل پازل‌ها

نینتندو تریلر جدیدی از بازی Mario vs. Donkey Kong را پخش کرد که به نمایش همکاری ماریو و تود برای حل پازل‌ها در حالت کو-آپ می‌پردازد.

شرکت نینتندو تریلر جدیدی از بازی Mario vs. Donkey Kong را با طرفدارها به اشتراک گذاشت که حالت کو-آپ تازه نسخه نینتندو سوییچ را به نمایش در می‌آورد. همان‌طور که در این ویدیو نشان داده می‌شود، حالت دونفره به گیمر دوم اجازه می‌دهد تا کنترل کاراکتر تود را در دست بگیرد و در حل پازل‌های پلتفرمینگ به بازیکن اول کمک کند.

بازی Mario vs. Donkey Kong در تاریخ ۲۷ بهمن (۱۶ فوریه) دردسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. این بازی نسخه ریمیک اثری دوبعدی پلتفرمر معمایی با همین نام است که در سال ۲۰۰۴ برای کنسول Game Boy Advance منتشر شد. نسخه اصلی یک دنباله معنوی برای بازی Donkey Kong بود که در سال ۱۹۹۴ به گیم بوی راه یافت.

بازی Mario vs. Donkey Kong محتوای جدیدی نظیر Merry Mini-Land و Slippery Summit را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. نینتندو می‌گوید که این دو دنیای تازه «مراحل ویژه، دشمنان جدید و مکانیک‌های گیم‌پلی متفاوتی» دارند. بازیکن‌ها می‌توانند مراحل اضافی (Plus Levels)، مراحل حرفه‌ای (Expert Levels) و قابلیت Time Attack را آزاد کنند. درجه سختی کژوال نیز اضافه شده است تا گیمرهای تازه‌وارد با چالش کمتری روبه‌رو شوند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده